V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nuo uudet ovat ihan kammottavia...! Vanhat olivat paljon parempia ja myivät enemmän ...olen 14 vuotias tyttö joka on keräillyt noita 8vuotta...joo se on paljon...
Anteeksi kun mä kirjoitan tähän niin paljon kommentteja,mutta halua mäyräkoiria,4 jalalla seisovia kissoja,istuvia kissoja,tanskandokkeja,ja kokkersspanieleita JOS SÄ MYYT TORILLA NOITA PETSEJÄ NIIN LAITA SIIHEN ETTÄ VARATTU- Lps Toffeeterrierilee!!!!!!!!!!!!!!!
Hei, uteliaana kysyn mikä ihmeellisyys nois 4 jalalla seisovissa pet shop kissoissa on kun niistä pyydetään jopa 25e...
Mietin jos laittaisin myyntiin littlest pet shop-tarvikkeet. Saakohan näistä yleensä enää mitään tai keräileekö lapset näitä vielä?
Löytyy leikkitietokonetta, taloa, pehmoja, tavaroita ja figuurejakin on yli 80kpl.
petsi hahmoista pyytävät 1-2 kpl (2 jos on joku erikoinen kuten pehmeä häntä tai korvat tms.) ja taloista jos kaikki tarvikkeet mukana 15 ja jos pelkkä "kuori" on hinta yleensä 10 tai allekin
Mulle vaan kaikki ei ne muut tykkää niistä ollenkaan.
Multa löytyis voit tulla ig direen laittamaan viestiä @moonamustonennhei jos sinulla ois mäyräkoira petsejä tai 4jalalla seisovia kissoja niin mulle kelpais ehottamasti (ostaisin todellaki muttA VAIN POSTITUKSESSA MENEVÄT)