Livilta tulee ohjelmaa: Abortti - oma valintani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Minna";26624475]Ja sä tiedät jokaisen abortin tekijän taustat?[/QUOTE]

Ei mua kiinnosta jokaisen tekijän taustat, mua kiinnostaa ainoastaan se teko. Taustoilla ei ole mitään merkitystä, sama asia se on jokatapauksessa. Mitkään tekosyyt eivät muuta sitä.

[QUOTE="öööö";26624493]Noniin..eli mites hyvin tunnet nämä dokkarissa esiintyneet ihmiset, että tiedät milloin ne on pannu ja ketä? Vai milläs perusteella haukut lutkaksi esim yhtä noista naisista, joka teki abortin jolla jo muutama muksu samalle äijälle ja tämä abortoitu lapsi oli myös sille samalle.. Millä peruteella se muija on lutka?[/QUOTE]

Mä mietin samaa, että miten tämä yksi nainen on lutka kun odotti kolmatta lasta samalle miehelle.

Mutta se on tullut huomattua, että Katylina on todella sekaisin. Ei ole kaikki muumit laaksossa.

Ei mua kiinnosta jokaisen tekijän taustat, mua kiinnostaa ainoastaan se teko. Taustoilla ei ole mitään merkitystä, sama asia se on jokatapauksessa. Mitkään tekosyyt eivät muuta sitä.

Taustoilla ei ole väliä? Ei missään tapauksessa?

Entä 13-vuotias tyttö jota vaikkapa oma isä on käyttänyt hyväkseen ja raiskannut? Tyttö on pelännyt, on tietämätön eikä ole tajunnut jälkiehkäisyä. Pitäisikö häntä rangaista sillä, että synnyttää lapsen omalle isälleen? Tehdä sterilisaatio ettei hän voisi koskaan saada lapsia kun joskus aikuisena on selvinnyt kokemuksistaan.

Joo oli ääritapaus tämä esimerkki, mutta toivottavasti sai sut miettimään, että taustoilla on merkitystä.

[QUOTE="Minna";26624541]Taustoilla ei ole väliä? Ei missään tapauksessa?

Entä 13-vuotias tyttö jota vaikkapa oma isä on käyttänyt hyväkseen ja raiskannut? Tyttö on pelännyt, on tietämätön eikä ole tajunnut jälkiehkäisyä. Pitäisikö häntä rangaista sillä, että synnyttää lapsen omalle isälleen? Tehdä sterilisaatio ettei hän voisi koskaan saada lapsia kun joskus aikuisena on selvinnyt kokemuksistaan.

Joo oli ääritapaus tämä esimerkki, mutta toivottavasti sai sut miettimään, että taustoilla on merkitystä.[/QUOTE]

Ei, mulle henkilökohtaisesti taustalla ei ole mitään merkitystä, sillä jokatapauksessa riistetään aina henki puolustuskyvyttömältä. Onhan se ikävää, jos nuorelle käy noin, mutta silti se ei mun silmissä oikeuta tappamaan lasta lapsen isän tekojen vuoksi.

Ja kyllä, pidän sterilisaatiota vähimmäis"rangaistuksena" toisen tappamisesta.

Ei, mulle henkilökohtaisesti taustalla ei ole mitään merkitystä, sillä jokatapauksessa riistetään aina henki puolustuskyvyttömältä. Onhan se ikävää, jos nuorelle käy noin, mutta silti se ei mun silmissä oikeuta tappamaan lasta lapsen isän tekojen vuoksi.

Ja kyllä, pidän sterilisaatiota vähimmäis"rangaistuksena" toisen tappamisesta.

Toisin sanoen olet tunteeton ja omaan napaan tuijottava.

Onhan täällä aina ollut kirjoittajia jotka vastustaa aborttia, mutta tuon Katylinan mielipiteet tässäKIN asiassa on jotenkin sairaita.

[QUOTE="Minna";26624593]Toisin sanoen olet tunteeton ja omaan napaan tuijottava.

Onhan täällä aina ollut kirjoittajia jotka vastustaa aborttia, mutta tuon Katylinan mielipiteet tässäKIN asiassa on jotenkin sairaita.[/QUOTE]

En ole tunteeton. Tunne paljonkin, sääliä tyttöä kohtaan kohtalostaan. Mutten koskaan tunne sääliä murhaajaa kohtaan. Elämän riistäminen toiselta on pahinta, mitä maailmassa voi tehdä. Näin ollen kaikki sympatiani on syntymättömällä lapsella, ei lapsen tappajalla.

Se, että pidät mielipidettäni sairaana, ei haittaa minua. Yhtälailla kuin uhraisin ennemmin vanhuksen kuin lapsen, uhraan mieluummin äidin kuin lapsen.

Oon nyt kattonu pari minsaa, ja ei voi kun ihmetellä miksi tämä ihmishylkiö ei voinut aborttiaan tehdä ennen rv15??? MITÄ VITTUA SE ODOTTELI?? Hitto mikä idiootti ämmä, sterilisaatio sinne..

15min katsottu, ja tullut tulokseen että noiden akkojen äo on erittäin matala, ja empatiakykyä ei ole. Ei tervejärkinen voi tehdä aborttia kun on tuntenut vauvan liikkeet..

Eikä noi lääkäritkään terveitä ole, kuka pystyy silpomaan sikiön kohtuun? Sikiön millä on jo tuntoaisti?

Yhteistyössä