V
vieras
Vieras
ostin kokonaisen lohen..missä lämpötilassa ja kuinka kauan sitä paistetaan? tulee niin harvoin tehtyä ettei enää muista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Tarkoitatko nyt filettä vai ihan kokonaista lohta, josta sisälmykset poistettu? =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Tarkoitatko nyt filettä vai ihan kokonaista lohta, josta sisälmykset poistettu? =)
ihan koko vötkäle,ei file.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Tarkoitatko nyt filettä vai ihan kokonaista lohta, josta sisälmykset poistettu? =)
Minä en ole sellaisena paistanut koskaan, mahtaisikohan se vaatia kääntämisen toiselle kyljelle puolivälissä? Miten maustoit sen, sinne sisälle varmaan pistit mausteita? =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en mä ainakaan aikasemmin ole kääntänyt.. heitin suolaa ja valkopippuria väliin ja vähän päällekkin. saa itse herkutella ku meillä ei muut syö/ovat allergisia.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Tarkoitatko nyt filettä vai ihan kokonaista lohta, josta sisälmykset poistettu? =)
Minä en ole sellaisena paistanut koskaan, mahtaisikohan se vaatia kääntämisen toiselle kyljelle puolivälissä? Miten maustoit sen, sinne sisälle varmaan pistit mausteita? =)
en mä ainakaan aikasemmin ole kääntänyt.. heitin suolaa ja valkopippuria väliin ja vähän päällekkin. saa itse herkutella ku meillä ei muut syö/ovat allergisia.![]()