lohen paistosta,auttakaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
200 n.30-40min.
Mä paistan uunissa aina nahkapuoli ylöspäin ja näin saa hyvin kokeiltua että kun nahka irtoaa helposti niin kala on kypsää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Tarkoitatko nyt filettä vai ihan kokonaista lohta, josta sisälmykset poistettu? =)

ihan koko vötkäle,ei file.

Minä en ole sellaisena paistanut koskaan, mahtaisikohan se vaatia kääntämisen toiselle kyljelle puolivälissä? Miten maustoit sen, sinne sisälle varmaan pistit mausteita? =)

Tarkoitatko nyt filettä vai ihan kokonaista lohta, josta sisälmykset poistettu? =)

Minä en ole sellaisena paistanut koskaan, mahtaisikohan se vaatia kääntämisen toiselle kyljelle puolivälissä? Miten maustoit sen, sinne sisälle varmaan pistit mausteita? =)

en mä ainakaan aikasemmin ole kääntänyt.. heitin suolaa ja valkopippuria väliin ja vähän päällekkin. saa itse herkutella ku meillä ei muut syö/ovat allergisia. :)

en mä ainakaan aikasemmin ole kääntänyt.. heitin suolaa ja valkopippuria väliin ja vähän päällekkin. saa itse herkutella ku meillä ei muut syö/ovat allergisia. :)

No johan sulla on syötävää, koko kala :D Mä kääntäisin tai esi paistaisin pannulla, niin että molemmilta puolilta nahka grillaantuisi

Yhteistyössä