Löin pään seinään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ai i
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ai i

Vieras
ja lujaa...

Nyt vähän niinkuin jomottaa, auts.

Miten mun pitää itseäni seurata?
Kun vähän tuntuu et silmät risteilis tässä näppikselläkin...

Lasetnkanssa yksin niin hulettaa. Käskin kyllä äidin soittaa mulle myöhemmin, mut silti.

välillä pitää ns räpsytellä kun tuntuu et ois sumunesta.. mut en viitsisi turhaan lähteä minnekään, nauraa nekin siellä.

Kaaduin vahingossa turhan korkeelta sänkyyn, ja olikin seinä takana.
Ja uskokaa pois, löin ihan tajuttomn kovaa.
Viimeksi tuntui samalta kun pesäpalloilija löi mua täysillä krokettimailalla ohimoon... =/

Täällä kohtalotoveri, paitsi että mä juoksin päin autonovea ja otsa aukesi. Joku kahden, kolmen sentin haava tuli. Ja hirrvee paukama. En uskalla katsoa jättilaastarin alle mitä siellä on. Yritin eilen lukea vauvan av:ltä Pahin p*skahätäsi -ketjua ja haava aukesi varmaan puoli senttiä lisää parista jutusta, sit oli pakko lopettaa lukeminen ja yrittää ajatella jotain mummonhousuja.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täällä kohtalotoveri, paitsi että mä juoksin päin autonovea ja otsa aukesi. Joku kahden, kolmen sentin haava tuli. Ja hirrvee paukama. En uskalla katsoa jättilaastarin alle mitä siellä on. Yritin eilen lukea vauvan av:ltä Pahin p*skahätäsi -ketjua ja haava aukesi varmaan puoli senttiä lisää parista jutusta, sit oli pakko lopettaa lukeminen ja yrittää ajatella jotain mummonhousuja.

Voi ei.. mulle ei sentäs tullut haavaa.
vois muakin täää naurattaa jos ei hirvittäis et mitä jos multa lähteekin taju.
mut kai se ois läåhteny jo.

Alkuperäinen kirjoittaja ai i:
välillä pitää ns räpsytellä kun tuntuu et ois sumunesta.. mut en viitsisi turhaan lähteä minnekään, nauraa nekin siellä.

Kaaduin vahingossa turhan korkeelta sänkyyn, ja olikin seinä takana.
Ja uskokaa pois, löin ihan tajuttomn kovaa.
Viimeksi tuntui samalta kun pesäpalloilija löi mua täysillä krokettimailalla ohimoon... =/

mä oon kans lyöny samalla tavalla betoniseinään. pari päivää tais olla kova jyske päässä. mutta jos sulta nyt silmät alkaa vilkkua ni soitat ja kysyt että kannattaako mennä. ei ne silloin sua naura ulos.

ai v..tu, löin reiden pöydän kulmaan...
ja aikasemmin tänään varpaat täysiä imuriin..

jos mä meen sairaalaan ihan siks etten kolhi enempää.

kai tää tästä, nyt jyskyttää m uttei vilku.

ihan pakko vielä kertoa..
äitiinsä tullut tyttö valitti tuossa ettei saa pampulaa hiuksista. käskin tulla mun luo ja tuli samalla valittaen silmät sirrillä että älä sit vedä lujaa... tuli vauhdilla ja se sen takkunen ponnari jäi jumiin vessan oven kahvaan ja tyttö pomppas takasin puoli metriä!

ollaan me kipeetä perhettä. :D

Yhteistyössä