Lokakuiset 2025 🍁

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hopeanopea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiva, aa, kuulla susta!
Kolotukset on niin ikäviä, mutta hyvä, jos sait saikkua ja saa lepäillä. Kiva, että menee muuten hyvin. :)

En siis tosiaan ollut juoksulenkillä, vaan rauhaisalla kävelylenkillä! 🤭😂😅Kävelylenkitkin on siis olleet jo vähän hankalia (apua, miltä tää kuulostaa 😂😂), mutta nyt ei onneksi tullut kipuja. Mua huvitti vaan, kun seuraavana aamuna pohkeet oli vähän kipeät, että kyllä on kunto romahtanut, jos parin kilsan kävelylenkistä pohkeet kipeytyy! 😅Kuvastaa vaan tosi hyvin tätä tilaa, että on aika raskas olo. Toki päivittäin askeleita varmasti tulee, kun pyörittää tätä arkea täällä neljän lapsen kanssa, kun miehelläkin loma vasta heinäkuussa, mutt onhan se erilaista kuin lenkillä käynti.

Rakenneultrassa kaikki oli tosi hyvin, ja poitsu vaihteeksi tulossa. Kiitollinen olo, kun kaikki oli hyvin! ☺️

Ihana kuulla, että kaikki kunnossa 🩵 Nostan hattua kyllä kävelylenkillekin😅💪🏻 Tosi sama tilanne kyllä, että kävelylenkitkin on jo vähän siinä ja siinä. Täytyy nyt yrittää silti vähän pysyä liikkeessä voinnin mukaan.

Mullahan on helppo tilanne, kun ei oo ennestään lapsia ja voin keskittyä vain itseeni 🤣 Voin vaan kuvitella, mitä vilskettä sulla siellä on! Mut aika menee varmasti ainakin nopeasti. Koskas jäät äitiyslomalle?

-aa

Kyllähän se liike vaan hyvää tekee. Harmi, että sielläkin vähän kävelylenkit tekee jo tiukkaa. 🙈Mitkäs viikot sulla olikaan nyt?

Kieltämättä tuo esikoisen raskaus oli siitä ihana, kun sai levätä (tietty töiden puitteissa)! Nauti siitä! 🤩😍Oon nyt koittanut lepäillä 1,5-vuotiaan päikkäreiden ajan, ja muutenkin hieman laskea rimaa, ettei ihan tarvisi nyt jaksaa kaikkea, mitä normaalisti.
Mun virallinen äitiysloma alkaa sitten syyskuun alusta, mutta oon tosiaan lähinnä nyt ollut kotona meidän pienempien lasten kanssa ja nyt kesällä myös tuleva eskarilainen ja kakkosluokkalainen kotona (toisinaan pätkätöitä), joten sinänsä kiva tilanne, ettei tarvi miettiä töitä. Ootko itse pystynyt nyt oleen töissä? Kovasti tsemppiä siihen!

- Aleksandra

• Tykkää
Reactions: aisurimies39v
Mulla nyt 29+5! Jäin eilisestä alkaen saikulle kun on ollut niin paljon kipuja ja tää helle ei varsinaisesti auta asiaa 😬 Seuraavan kerran töihin sitten ens vuonna.. tuntuupa hullulta.

Mikäs vointi siellä ja miten oot jaksanut helteitä? 😳 Oottaako isommat lapset jo kovasti uuden tulokkaan syntymää? 🥰

-aa

• Tykkää
Heippa!

Kylläpä aika taas rientää! Vaikka tuntuu loputtomalta olla raskaana, niin sitten yhtäkkiä on taas kuukausi mennyt, kun on täällä tullut käytyä!

Hyvä, aa, kun jäit saikulle, vaikka siis missään nimessä ei oo kiva, jos on paljon kipuja. Onko siis liitoskipuja vai supistuksia vai kuinka?
Helteet oli kyllä tosi tukalia! Suonikohjut paheni itsellä kuumalla aika lailla. Onneksi vihdoin ne helpotti! Miten nyt oot voinut?
Ja jos täällä käy vielä joku muu, niin miten voitte?

Mulla vointi aika vaihtelevaa edelleen. Jonkun verran mulla on aina pahoinvointia loppuun saakka, mutta nyt vaihdoin rautavalmistetta, joka oletettavasti pahensi taas pahoinvointia. Oli pakko sit vaan lopettaa se, ja kokeilen taas uutta, kun kuitenkin hemoglobiini pitäis saada nousuun, ja sopivalla rautavalmisteella se ei tarpeeksi nouse. Muuten ihan ok jakselen, mutta illalla kyllä kropassa tuntuu, jos on paljon touhuillut.
Nyt 31+3, että kyllähän se tässä lähenee se synnytys!! Joko ajatukset on paljon synnytyksessä?

- Aleksandra

Niin, ja kyllä lapsetkin oottaa kovasti! Toki niillä on niin touhukasta elämä, että varmasti äidin vatsa on jo niin itsestäänselvyys, että tuskin välillä ees muistavat, että on syntymässä pikkuveli. Varmasn sitten, kun sairaalakassia alan puuhaamaan, niin asia konkretisoituu.
- Aleksandra

Täällä 38+6 ja ei vielä mitään merkkejä synnytyksen käynnistymisestä. Esikoinen ja mies just flunssassa ja toivon et joko ittelle ei tartu tai tulee nyt heti pois alta.. koko kesä oltu terveenä ni piti sit viikko enne laskettua tulla flunssa kylään😫

• Tykkää
Kiva Sofiika ja Taikaakin kuulla teistä!! ❤️😍Suuret onnittelut Sofiika!! Hauska, että noin yllättäen sitten tuli. Miten perätilasynnytys sujui ja miten elämä lähtenyt pikkuisen kanssa?
Tsemppiä ja terveyttä, Taikaakin! ❤️

Meille syntyi maanantaina tasan laskettuna aikana poitsu. Ihanaa, kun hän on nyt täällä!

- Aleksandra

Kiva Sofiika ja Taikaakin kuulla teistä!! Suuret onnittelut Sofiika!! Hauska, että noin yllättäen sitten tuli. Miten perätilasynnytys sujui ja miten elämä lähtenyt pikkuisen kanssa?
Tsemppiä ja terveyttä, Taikaakin!

Meille syntyi maanantaina tasan laskettuna aikana poitsu. Ihanaa, kun hän on nyt täällä!

- Aleksandra
Onnea sinulle kulta pojun äidille ❤️

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä