LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, Joulukuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mileko35
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sain imuroituu,ja uunikin on lämpiämässä..en tiiä,pitäs vissii käydä noiden isojen likkojen rytkyjen kimppuun..sais ne pois silmistä..mutta ei hutsita ei..ja oon tässä miettinyt et mitä tekis tytylle ruokaa..ite ajatelin olla ihan puurolinjalla..

ainii,olin saada aamulla sydärin,neiti oli nimittäin päässy kiipeämään keittiö tuolille,ja seista tojotti sitten pöytää vasten.pitkää se yrittikin tuolle pirttipöydän tuolille päästä,ja nyt tais se päivä koittaa. :o

Aijai kuinka rentouttavaa, viihdyin tossa sohvalla huovan alla ihmeen pitkään :o :D Isommat touhusivat yhdessä kiltisti lastenhuoneessa ja pienin otti mojovan mittaiset päikyt :) Niin levännyt olo itelläkin nyt :)
Nyt vois mennä jo taas pitkäkseen, kun maha täynnä ruokaa :laugh:
Mut jos nyt hetken pysyis kuitenkin ihan pystyssä :) Ja eihän toi sohvalla loikoilu ees onnistus ton pienimmän ollessa hereillä...heti on kimpussa ja kiipeilemässä päällä :whistle:
Vois vaikka pienen kävelylenkin käydä heittämässä tuolla pirtsakassa talvisäässä, kunhan masua ensin hetken painattelen...
Kamala rakettien pauke on ollut jo pari tuntia täällä, pikkupojat saaneet paukkuja :whistle:
milla-maria, raskauden jäljiltä niitä reikiä tulee. Niin kävi mullekin, et esikon saatua alkoi suun tilanne heiketä. Tosi tarkkana saa olla harjausten ym kanssa. ja mun pitää käyttää kaikkee hammaslankaa, purukumia jne niin pysyy kunnossa.
Onhan se tuutiskin vielä kuvioissa, ihmettelin jo että kuis rouva niin hissukseen on :) Me kans uusivuosi kotosalla ollaan, ehkä kävästään pikaisesti vierailulla yhdessä-kahdessa paikkaa ja jotain hyvää pientä purtavaa sit syödään ja vähän raketteja kai lasten kans paukutellaan. Tinat ehkä valetaan jne. Mutta joulun jäljiltä ei huvita mitään sen kummempaa...ihan tarpeeks on tullut nyt seurusteltua, kyläiltyä ja passattua vieraita et nyt vähän lunkimmin :)

Alkuperäinen kirjoittaja milla-maria:
morsian sarjaa aloin seuraamaan muttei onnistunut..se kun pitäs telkku huutaa täysillä että kuulis jotain ja meillä pieni asunto niin poikaa häiritsi se ääni.

Eli toisetkin oli samaa mieltä ton äänen laadun suhteen mun kaa :D Mä jo meinasin et pitääkö korvat mennä tutkituttaan :D

morsian sarjan katsoin ja tykkäsin,mutta tosiaan ei meinannu mitään kuulla mitä se nainen sano ja muutenki epäselvästi puhui,mutta aion katoa seuraavankin kerran..
tildan poikanenhan on saanut kivoja lahjoja,stiga on meilläkin,ja ihan huippu kulkine pojan mielestä..tää tahtoo myös ratsastamaan :wave: :D

uusivuosi ollaan kotona,kun viime vuonna oltiin menossa..tehdään hyvää ruokaa,tortilloja tai jotain,herkkuja paljon ja sit ammutaan raketit ja valetaa tinat,lupauksen aion tehdä ja se on että käyn 2x viikossa salilla siihen asti ku mun kortti on voimassa,elikkäs öö,syyskuuhun asti..

yksäiti paas heti kuvaa tatskasta kun pääset koneelle..

aamulla käytiin koiran kans korvakontrollissa,prkl sanon minä,jo 4 kuuria vetäny ja tulehds ollu reippa kuukaus,ja vielä punottaa toinen korva,no nyt tippoja vielä torstaihin,ite katon korvan tilanteen ja soitan siitä ell sitten..
sen jälkeen lähin siskojen kanssa uimaan ja vähän aikaa sitten tulin kotia,huh..
kivaa oli uimassa,ku ei ihan koko aikaa tarvinnu olla siellä altaassa missä on nilkkaan asti vettä :laugh:
nyt pitäs lähtee viemään ärrälle pari dvd:tä ja jos vuokrais muutaman..

Morsian sarjaa mäkin katoin ja kyllä on aika mumisija se Laura. Mutta muuten hyvä näyttelijä. Samanmoinen on Kotikadun Laura..
Pepisalle vaan onnea matkaan ja jarrusukkia kans =)

Just lyötiin lukkoon uusvuosi. Mennään veljen perheelle, ollaan yötä. (ei tartte tapella kumpi ajaa) Syödään perinteistä perunasalaattia ja nakkia ja ranskalaisia =) Saunotaan ja nautitaan muutama juoma. Ukot varmaan muutaman enemmän... :whistle:

Henkalle vaan tsemit sinne häätöön, naapuri aikanaan tappeli kihomatojen kans moneen otteeseen.

milla-maria: juu, mutta ihan hissukseen tässä vielä ollaan. Toki teille piti tänne tulla vihjailemaan. ;) :D

Vuoden vaihtumista vietetään ihan kotosalla, ei ole vieraita tulossa, eikä paukutella raketteja, koska toinen koirista on paukkuarka. :( Keskitymme hyvään ruokaan. :D

niinukka mahto aamuinen ylläri aiheuttaa muutaman ylimääräisen lyönnin. :o Meillä poju oli yks aamu kivunnu olkkarin pöydälle. Matalahan se pöytä on, mutta kyllä se säikäytti. :o

pepisa tuosta koirien paukkuarkuudesta,meillä koira viime vuonna ei korvaasa lotkauttanu kun toiset naapurit paukuttelivat lähes klo 18 alkaen,ja voin sanoo että se ei mitään mietoo rakettien ampumista ollu,jossakin vaiheessa tuntu että ikkunat helisee..ja tuli tunne että olis jossakin sotatantereella ollu,eipä tuo neitikää heränny paukutteluun.saapi nähdä miten nyt käy..
mutta ehkä kieltämättä pikkusen vähempikin rakettien paukuttelu olis riittäny..
ehkä oon tukkapiponen,mutta jotenkin tosi tuhlaavaiselta tuntuu jos useita satasia menee raketteihin..ihan taivaan tuuliin...niin isällä ku pojallaki :o |O :x
kyllä kohtuus pitää olla kaikessa..

venla raahas kirjasa olkkariin,ja nyt se tossa lattialla niitä kahtoo =)

miulla edelleenkin nuo likkojen vaatekasat tuolla sängyilla :headwall: pitää varmaan huomenna ne laittaa kun isäntä kotona,ei ton herhiläisen kanssa tule mistään hommasta mitään :o

Ihanaa, täällähän on tullut säpinää palstalle :D Kiva kun harvemmin kirjoittelevatkin ovat aktivoituneet =) Minäkin jo ihmettelin että missä Tuutilulla on joulun pyhien aikaan. ;) Sitten Susaakin olen myös kaipaillut, mutta onko se sitten lähtenyt reissuun?? Ei muista tämä lahopää kaikkea.

Kuuluukohan tuo yö-huutelu tosiaan tähän ikään. Minä kun olen ollut myös ällikällä lyöty näihin meidän nykyisiin öihin. |O Reilu viikko imetyksen lopetuksesta meni tosiaan kuin unelma, mutta nyt pari yötä on taas kyllä mesuttu. Viime yönä onneksi kesti vain puoli tuntia. :headwall:

Mulla oli oma aavistus minkä vuoksi Niinukka sekoitti päänsä enkä nyt ehtinyt sitä poistettua viestiäkään lukea. Voi että vaivaa ja mulla pyörii ihan joku nimikin päässä mikä liittyy nyt tähän juttuun :whistle: ;) Kerronpa joskus jos mulla tulee mieleen mikä nimi mua nyt kummittelee...

Shenda; olenkohan jo aikaisemminkin kysynyt, en nyt muista, mutta oliko tämä esikoinen vaikea saada alulle? Onnea kuitenkin yritykseen :hug:

Henkalle; puhaltelee kihomatoja pois, hus, hus. Minä annoin varmuuden vuoksi sen kuurin kaikille perheen jäsenille silloin ( en vauvalle )kun tulin laitokselta kotiin. Annin serkku tytöllä oli niitä ollut samaan aikaan. Hormooni huuruissa olin ihan varma että meilläkin niitä oli :ashamed: Pikku paniikki meinasi iskeä ja itkin täällä aivan vauhkona ja pelkäsin että vauvakin saa niitä. Luulen nyt jälkeenpäin ajateltuna että olin ihan turhaan hysteerinen, tuskin niitä meillä olikaan. On muuten aivan ällöttäviä!!! Jotenkin mua puistattaa ne...

Me juhlitaan Uutena vuotena Annin 5-vuotis synttäreitä siis 1.1.2009, ja tämän vuoden viimeinen päivä äiti luonnollisesti leipoo tyttärelleen synttäri kakkua. :D Käydään yöllä Annin ja naapureiden kans ampumassa raketit ja se on nyt mun vuoro mennä ulos, kun viime vuonna minä olin vauvan kans sisällä. Sovittiin silloin että nyt on mun vuoro. Apinanpoikanen tosin on jo niin iso ettei haittaa vaikka sen hetken on yksinkin sisällä nukkumassa. Eihän me kuitenkaan kotipihaa kauemmas mennä, korkeintaan naapurin pihalle.

Mulla on morsian kesken ja aion tänään katsoa sen loppuun. Ensi vaikutelma oli minusta kuitenkin ihan hyvä. Ihailin sen Lauran kroppaa kun oli niin hoikka, verrattuna meikäläisen pallukka vartaloon :o Olen minä sen verran luvannut itselleni ensi vuodeksi, että pitäisi muutama kilo saada pudotettua näitä raskauden aikaisia lisäkiloja |O :headwall: Kävin jo tänään keventäjien sivuilla josko siellä olisi apuja, mutta saapa nähdä...

henkka :hug: toivottavasti ne ilkeet matoset lähtee pian pois,mä kammoan noita,ja täitä kans :x
niinukan salainen poistettu viesti kiehtoo muakin :whistle:
pepisaa onnittelinkin jo tuolla "suljetulla osastolla" :D :heart:

hitto,mulla koskee päähän

:headwall: ja taitaa tuo pissatulehdus uudelleen tulla,viikon kuurin söin ja veläkin oireita tuntuu hiukan,josko kävis huomenna tai sitten keskiviikkona pojan neuvolan yhteydessä antamassa labrassa näytteen..

katjanna Esikoinen tuli ennenkuin edes kerkesin pillerit lopettaa.Sain sellaista lääkettä minkä pitäis auttaa tuota ovista,makso kelakorvauksen jälkeen satasen!!Että ei ihan halpaa lystiä. Jos nuo ei auta niin sitten kait ruvetaan kattelemaan järeempiä keinoja.Ja miehellä sellaiset tavarat että munhan pitäis olla paksuna jo kun se edes kattoo muhun päin :laugh:

Uuden vuoden lupaus Vähennän radikaalisesti karkin syöntiä.Nyt elän melkein vaan niillä... :ashamed:

Ja se että mä laidun viel 5kg niin sitten olen saman painoinen kuin ennen raskautta...

Mitäs kokoja teitin muksut nyt käyttää???
Meillä edelleen 80cm vaattet käytössä.Reiman 74 talvihaalari menee vielä hyvin.Pari viikkoa sitten mittattiin niin neiti oli 76,5/9750

Voi hitsi tätä mun päätä...ja teitä odottajia :D Teitä on jo nyt niin paljon, että mä jo meen ihan sekasten :o Tänään kun pepisan raskaudesta luin, niin mulla oli sellanen tunne että täähän on jo "vanha juttu"...mutta ei sit ilmeisesti ollukkaan :o :ashamed: :D Mutta siis, paljon onnea :heart:
Olitkos sä sitten se salaodottaja??????? :whistle:
Mitäs niinukka venlukka on tuumannut uudesta omasta huoneestaan :) ?
Samat on suunnitelmat täälläkin, kuten katjannalla...että uuden vuoden tullen alkaa (taas kerran) vähän kevyempi elämä...saa taas nähdä mitenkä kestää :whistle:

Iltaa :) Kivat ratsastukset oli meillä, siirtyi tälle päivää kun on ollut niin menoja. Ja nytkin piti mennä illalla, Mintulla on nimittäin taas molemmat korvat tulehtuneet :headwall: Ärtsympi antibiootti sitten tässä kuussa...

Uutena vuotena
meille tulee ainakin parit naapurit, nuo läheiset joiden kanssa ollaan paljonkin tekemisissä ja sitten aika uudet tuosta melkeis vastapäätä. Raketteja on niiiin paljon, että aiomme sanoa koko kadulle etteivät osta. Ja ruokaa tietty, siipiä, Tamperelaisia ;), ja pari lonkeroa. siinähän se :)

Ja minä liityn kanssa laihduttajien joukkoon, hiivatti tätä ruhoa ei kattele kohta kukaan... :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja shenda81:
Mitäs kokoja teitin muksut nyt käyttää???
Meillä edelleen 80cm vaattet käytössä.Reiman 74 talvihaalari menee vielä hyvin.Pari viikkoa sitten mittattiin niin neiti oli 76,5/9750

Meillä on pääasiassa 80/86 koko käytössä. Jokunen 90cm. Painoa on himppu yli 10kiloa ja pituutta oli 79cm Mutta haalarina jonathanin baby puku kokoa 74 :o

Pepisalle lämpimät lämpimät Onnittelut :heart: :heart: :) !! Ja tarrasukkia tietysti matkaan :) . Joko on pahoinvointi alkanut jne?

Katjanna, ole tyytyväinen, jos et pode huonoa-omatuntoa lasten takia ainakaan just taas tässä hetkessä. Mulla on ikuinen huono omatunto noista isommista lapsista, jos vähänkään alan ajatella asiaa :( . Elikäs tuossa kun lomalla torkuin pienimmän nukkuessa, katseli lapset joko telkkaria, leikki keskenään tai pelaili isukin kanssa. Jos mulla joskus on kotihommien tai tuon pienimmän luota taukoa, en todellakaan jotenkin jaksa ja saa itsenstäni irti, että tekisin jotain noiden isompien kanssa :/ . En vaan! Enkä tiedä miksi... Toisaalta olen tietysti niitten kanssa kokoajan, mutta se, että todella pysähtyisin ja pelaisin, lukisin, leikkisin, niin ei. Ja siitä mulla kyllä on huono omatunto... Onneksi sitten toisaalta kyllä mies tekee näitä juttuja lasten kanssa, sillä kun sitten kotihommat on minimissä. Mutta että Topsy, kunpa mä saisin sulta sellasta voimaa, että malttaisin myös noiden isompien kanssa! Ehkä meillä tuo pienin ollut sen verran vaativakin, että kaikki aika mennyt siihen. Tietyllä tapaa oikein toivon, että kun tuo tuosta vielä vuoden verrankin kasvaa, niin ehkä sitten paremmin tasoittuu se aika, mitä kellekin voin antaa.

Meillä nuo vanhimmat kinastelee ym. nyt niin paljon, että rauhaa en ilman isukkia saisi. Silloin aikanaan kun tuota keskimmäistä odotin, vanhin leikki kaikessa rauhassa itsekseen ja antoi minun nukkua, vaan nyt sellainen rauha on täältä hukassa. Molemmat leikkisi itsekseen rauhassa, mutta kun ovat yhdessä, on riitä milloin tahansa mahdollinen ja mistä tahansa |O . Katjanna, teillä Anni taitaa olla melkoisen huippu palapeleissä!! Meillä ei tuo eskarikaan ole ikinä vielä tehnyt yli 100 palan palapelejä!! Taitaa olla 60 suurin mitä on kokeiltu. Pitäskin muuten joskus joku isompi ostaa, tuolla vanhimmalla on nyt ollut pitkään ihan jäissä palapeli-into. Vanhin sai pukilta Eskari tietokonepelin vai miksi sitä nyt sanoisi, sen kanssa on nyt eka kertaa tietokoneeseen tutstunut ja tuntuu kovasti tykkäävän.

Mammako kyseli mitä luen, Toery Haydenin Auringonkukkametsää. Ihan mukava kirja, kertoo nuoresta tytöstä ja hänen perheestään. Perheen äiti on kokenut sodan kauhuja ja mieli rakoilee sen vuoksi, vaikuttaapi koko perheeseen. Mitäs Katjanna lukee?

Topsylle onnea kirppikselle! Mitäs siellä maksaakaan pöydän vuokra?

Minä olin tänään taas siis töissä, ihan mukavaa olla töissä ilman lapsia :whistle: . Järkättiin vain paikkoja, meillä talo laajenee ja järjesteltävää riittää. Uutena vuotena meille tulee paras ystäväni miehensä kanssa oikein yökylään, asutaan kyllä samassa kaupungissa. Ensin lasten kanssa laitetaan ranskiksia, nakkeja, salaattia, grillataan leipiä, paukutellaan pieniä raketteja ja sen sellaista. Sitten kun saadaan lapset maate, hiukan juopotellaan, herkutellaan lisää, jutellaan, valetaan tinat jne. Varsin perinteisesti siis. Ja meinaan minäkin muutamia juoda, mutta ajattelin kanssa, että en mitään perskännejä ala täällä kotona ottamaan ja vaikka aamulla onkin minun nukkumisvuoro. Mites minä muuten voin nukkua, kun vieraat jää yöksi? No, ovat niin hyviä ystäviä, että sanon, että on minun vuoro ja että aion nukkua sen mitä nukuttaa :ashamed: , ymmärtävät kyllä. Meillä on muuten miehen kanssa uutena vuotena tapaamispäivä, taitaapi tulla 14v nyt täyteen yhdessä :) . Ja lupauksia en varmaankaan mitään tee.

Shendalle kanssa taas kovasti onnea ja myöteisiä tuulia :whistle: !!

Henkka, meillä oli töissä tuo ällötys kanssa tovin riesana, mutta aika hyvin sitten talttui. Käsidesit käyttöön ja sitten varalta varmaan uusisin kuurin oliko se nyt muutaman viikon päästä...

Mitäs vielä, jokos tukkis suun ja menis suihkuun ja jatkamaan lukemista :)

Ai niin ja se ainakin piti vielä kysyä, että kukas tulis siivoon meiltä sit joulun pois??? Saa nuo nyt hetken vielä olla, mutta jotenkin ei nappaa nyt yhtään, että pitäs kaikki taas siivota ja uutta jotain kehitellä... Kylläpä se siinä sitten into varmaan joku päivä iskee ja vähitellenkin aion tehdä, mutta vois joku tulla tekeen mun puolestakin :attn: :attn:

Hännän päästä sain vihdoin kiinni :D Kyllä te vain yllättävän mukavasti olette saaneet tekstiä aikaiseksi.

Joulu meni suht hyvin ja odotetusti. Lahjoja tuli sopivasti, ei tarvinnu kamalia krääsä-kasoja kantaa kotio. Tänään tosin käytiin vielä ostamassa muutama lahja pojalle. Kun ei ollut pukki ilmeisesti huomannut meidän kaikkia vienoja toiveita :D JYSKistä se lasten istuin/nojatuoli. Ihan itse kokosin ja tosi hyvin :saint: poika koko illan kiipesi siihen istumaan, katsoi hetken telkkaa ja kiipesi taas pois, että voi kiivetä uudestaan. Ei tarvi ressukan enää tuoda taapero-kärryä television eteen penkiksi. Alko jo oleen aika ahtaan näköistä istua siinä.

Kestovaippailijat Mie nyt pojalle tilasin pari vaippamallia kokeiluun ja hyviltä tuntuvat. Ovat AIO-vaippoja ja tuntuu tuo imuteho niissäkin meille riittävän ilman lisäimujakin. Mutta, pojalla on aina tosi märkä pylly, kun vaipan ottaa pois. Ja se ei ole hyvä, ärtyy iho. Eilen ehti raappimaan ihon rikki, ennen kuin ehdin laittaa uuden vaipan :( Ei kertiksiä käytettäessä tuo iho ole koskaan ollut noin märkä. Mikä kuivaliina tms siihen ihon ja vaipan väliin kannattaisi laittaa?

Miulla on huomenna shoppailupäivä JEEJEEE!!! :p Mies lupautui jäämään kotiin pojan ja koiran kanssa. Mie saan viipyä reissussa niin pitkään kuin haluan :D Arvatkaapa vaan pidänkö mitään kiirettä kotiutumisen kanssa. Meillä kun tuonne bigcityyn on jo pelkästään tunnin ajomatka, niin miehän otan ilon irti täysillä omasta ajasta. Suorastaan pelottaa miten paljon rahaa tulee kulumaan... aika lista kyllä on vaatteita yms mitä tarvitsen (siis ihan itselleni, oikeasti) ja sit tietysti tulee tehtyä löytöjä pojalle :snotty:

Hipkukka, muistakin sitten olla ihan koko päivä :D !! Minä shoppailin eilen Ideaparkissa. Oli kiva rauhassa kiertää ja kuunnella miten muitten lapset hermoili, ite kun sain mennä itekseen :D . En paljon mitään ostanut, en yhtäkään vaatetta edes lapsille :o :o . Jotain pientä siustusjuttua vaan :whistle: . Mut sainpa rauhan, ei tarvi miettiä, että mitähän niissä kaupoissa oikein kaikkea olis :snotty: . Niin ja ostin mä halvalla kivaa joulukangasta, jos vaikka siitä teksi uudet kuusen koristeet, katsotaan nyt.

katjanna tuolla "toisaalla" taisin joskus muinoin yksäidin tekstiin kommentoida..et sellasia ne.....ovat...et jos sieltä se nimi jääny vaivaamaan :D mutta se on sellanen juttu että jos jotain on ilmassa ollu jo lähes 13v...eikä sen valmiimpaa ole tullut..eikä kai tule..aina on tahoillaan ollut puolin ja toisin jotain,niin tuskin tässä elämässä mitään onkaan...mutta vaikeeta ja ahistavaakin välillä...

meijän neiti käyttää vielä kokoa 80cm mutta olen aika paljon jo 86cm myös pitänyt..niinkuin tänään tein huomion että yhet name it merkkiset 86cm housut just sopivat,ja sitten cittarista ostettuihin 86cm farkkuihin hukkuu..
:o että aika huimia eroja noissa vaate kokoloissa..

henkan ja maukan vaatteista saa ottaa varmaan 92cm,jos nyt uudesta kuvastosta tilaan.kun tässä tilasin 86cm trikoita niin ne ovat just sopivia..

tytyn pituudesta ei tietoa..ens ma vasta 1v3kk neuvola..mutta on miun mielestä pituutta kasvanu..

uudenvuoden lupauksia täällä myös mietitään..ehkä pitäs ruveta myös jollekkin kuurille,dietille,tai yksinkertasesti vaan ottaa itteään niskasta kiinni...mutta kukahan sitä miunkin suuhun tunkee tota evästä..ku mie ihe :headwall:
miulle ei niinkään kahvileivät tai karkit intohimo..mutta ruisleipä ja juusto ja metukka :p |O
siinä miun intohimo...
ja onhan niitä muitakin himoja.. :laugh:

mamma3 venlukka innoissaan kun äippä järjästänyt kaikki hyvin tonne kammariin,niin sehän käy leväyttämässä kaikki pitkin lattioita..ja eikun taas riehumaan toisaalle..
pitää kuvaa laittaa kunhan saan nuo verhot sinne..

Apua ku työ kirjottelette taas niin tiuhaan tahtiin ettei perässä pysy.. :kieh:

no tänne on rantautunu jostain syystä kauhee väsymys :( oon kulkenu jo kolmatta päivää yöpaita päällä..ei vaan jaksa..sen verran et eilen käytiin kaupassa ni sain päivävaatteet päälle. tänään sain sit siivottua sentään ja pyykättyä, siinäpä se.
Joulu kun ei meillä sit ihan nappiin menny :( tästä viisastuneena erään henkilön kanssa ei pidetä enää yhteyksiä..

Olikos pepisa nyt se kuuluisa salaodottaja? Onnea masun kasvatteluun :heart:

meinasin et oisin laittanu kuvia nyt tyttöjen huoneesta kun tuo piuhakin löyty mut ei ymmärrä mihin se tonne koneeseen liitetään |O :headwall: jonnekkin tonne taakse mut mihin hiton reikään...

vaatekoosta...meillä käytetään 80-86 paidat ja bodyt
housuista menee vielä 74 ja 80 pikkuhiljaa ottanu käyttöön.

Uusvuos vielä täysin suunnittelematta...kai ollaan sit keskenään kotona jos isäntä menee töihi..ei vielä tienny..

shenda: meillä menee jotkut 74cm koot,mutta pääosin käytetään 80cm.
ja tosiaan plussatuulia sinulle!! =)

hippkukka
: kuulostaapa kivalta tuo sinun shoppailureissu!
tuuthan kertoo mitä kaikkee kivaa löysit=)

uutenavuotena
mennään ystäväpariskunnalle illanviettoon.
tullaan kuitenkin yöksi kotiin kun tuo pikkumies nukkuu parhaiten kotosalla.
mun sisko saattaa tulla myös mukaan,ainakin ystäväni ehdotti että saa tulla heillekkin uudenvuodenviettoon!
siellä sitten syöpötellään,jutellaan ja ammutaan raketteja!
en aio juoda mitään,lapset kuitenkin mukana menoissa.

mamma: kiitos ku selvensit tuota hammas asiaa,kyllä oon pähkinyt pääni puhki että miksi niitä nyt alkoi noin tulemaan.
kävin ostamassa uuden harjanki,pehmeemmän...jospa niitä ei tulis enempää.
niin ja purkkaa ja fluoritabletteja täytyy muistaa mutustella...suklaan lisäksi :saint:

nyt täytyy painua telsun ääreen :wave:

Moi,

En ole ihan kärryillä kaikista jutuista, mutta olipas mukava huomata, että ainakin Katjanna oli kaipaillut. Kirjoitan muutaman rivin vaikka isäntä kärttääkin tuossa laatuaikaa. Istun kuulema aina koneella tai katon töllöä, kun Eeli nukkuu -pyh :whistle:
Laitanpa heti alkuun mun mun mielestä kivan syksyisen kuvan, jonka löysin kaverini muistitikulta. Ehkä tää kuva on niin kiva just siksi, että mun naamaa ei juuri näy. Mä näytän kuvissa yleensä aina ihan tollolta. Haluan säilyttää edes illuusion siitä, että vika on kuvassa ei mun naamassa :laugh:

Ennen kuin soitatte lastensuojeluviranomaisille, niin Eelillä oli mukana myös lapaset ;) :D

Mitäs täällä on puhuttu...
Eeli käytää kokoa 86.
Ois mukava nähdä kuvia teidän poikasten jatkettavista sängyistä (ne joilla sellainen jo on). Dogtor jo laittoikin Simpasta ihanan kuvan uudessa isojen poikien sängyssä. Mun äiti lupas ostaa Eelille joululahjaksi uuden sängyn valmiiksi, mutta valikoima taitaa olla aika suppea? Hyviä linkkejä otetaan myös kiitollisena vastaan :wave:

Eelillä puhkes 5 hammasta yhtäaikaa (neljä poskihammasta ja kulmahammas) Varmasti se toinenkin kulmahammas sieltä kohta työntyy. Voi sitä itkua ja hammasten kiristystä :o Nyt nukkuu raukka panadolin voimalla. Toivottavasti nämä meidänkin yöt tästä helpottaa...
Yritän kuvata Eelin joululahjat ensi kerralla. En jaksa ruveta luettelemaan. Kivoja ja tarpeellisia lahjoja sai, ja ihan maltillisen määrän.
Topsy Mihin saakka Me&I:n kevät mallistoa kaupataan? Edelleen harkitsen sitä myymistä, mutta se raha, se raha....

Rontti, me syödään aina vaan tamperelaisia siipiä :D Naapuri tuo ne sieltä, tai tilaa sukulaisilta. Oululaiset kun ei osaa tehdä kunnollisia siipiä, tai oikein muutakaan, jos teitä tamperelaisia kuuntelee... :laugh: :whistle:

Hipkukka, minä tykkään fleecestä kuivaliinana. On aina meillä ihan rutikuivan oloinen. Koitappa. Ihan vaan vaikka kangaskaupasta ostat fleeceä ja leikkaat. Ei tarvi edes reunoja harsia.

Susa, öö... kesäkuun loppuun oli viimeksi, joten eiköhän sinne taas. Jos onnistut jostain lainaamaan rahan, voit sen maksaa varmasti kesäkuussa pois, saap niin hyvät rahat tuosta malliston poismyymisestä. Muista aloittaa mun kautta jos ei ole muita tuttuja jonossa :wave: ;) Mun velkani sinne on kaaaauuuheaaa.... No ei vaiskaan, mut jonkun siitä kannattaa hyötyä :D

Rontti, pöytä maksoi nyt 30 euroa kaksi viikkoa. Oli synttärit tuolla paikalla niin oli tuollainen tarjous. Äidin kanssa laitettiin mun kamat sinne ja kun kierrettiin itse sitten kirppis ja käytiin pöytää taas vilkaiseen, laskin että olin jo pöytävuokran tienannut :D ikea, täältä tullaan... :wave: :p

Mutta nyt koisimaan, tuo korvapotilas kuitenkin herättää yöllä. Ja arvatkaas mitä luvassa huomenna? Jouluateria naapurilla :laugh: Heillä kinkku valmistuu vasta tänä yönä.

Yhteistyössä