Tiipii, toivottavasti sua kohta "armahdetaan"... koeta tosiaan nukkua, jos yöt nyt on tuollasia...
Rontti pitänyt palstaa pystyssä

, paljon on kuulumisia tullut! Ja söpö kuva leikkimökistä ja Iidasta (muistinkohan nyt nimen oikein). Tyttö ja peili sävysävyyn.
Tuutilla kivat kesäkuvat; jo on lapsilla pelit ja vempaimet! Kelpaa leikkiä. Ja ihan kuin ammattilaisen otos se Kiiasta ylhäältä päin otettu kuva! Söpö!
Hipkukalla kaikki hyvin mahassa, tosi kiva!! Kaksosraskaus ja tuplapahoinvointi, eikös se niin mene... vai mitä sanoo
MaMa tai
Piituli?
LillaStinalle jälleen toivottelen onnea yritykseen! Jospa nämä plussatuulet täältä palstalta tarttuis teihinkin nyt pysyvämmin! Millos
Shendalla oli testipäivä?
Keffeli, anna vaan pojat hoitoon, jos mummo meinaa heitä kaksi viikkoa jaksavansa! Soittelet ahkeraan ja sovitte, että haet pois, jos jommastakummasta siltä tuntuu. Lainaisko mummo bensarahat siihen tarpeeseen...
Topsy, meille tuli mökille sitten käytetty leikkimökki, maksoi kuljetuksineen vähän alta tonnin. Mutta onkin sellanen talvivuorattu tms. No, en siis itse sitä kustantanut, vaan se oli mummon ja vaarin juttuja...
Nokkosletut maistui ylläri ylläri letuilta

. Ei mulla ole hajuakaan, miten nokkoset pitäis oikeasti käsitellä... pesin ja keitin 5 min (=ryöppäykseksi sitä kutsun). En ehkä hevillä jaksa uudestaan...
Kurja ilma, eilen oltiin sisällä, mutta pakkohan tuon taaperon on ulos päästä... vanhempien laiskuuttahan se vaan on, kun toinen viihtyy sateessakin mainiosti... joten tänään mentiin sitten ulos. Nyt näyttäis sade tauonneen, joten jospa jotain kivaa keksittäis iltapäiväksikin.
Jotain tekis mieli leipoakin, mutta saattaapi olla, että päivän rauhallinen hetki päättyy pian, kun Viena heräilee unilta... pienempi nukkuu jälleen liinassa. Oon kyllä hyväksi havainnut!
Ja
Kiisumirrille piti vielä kirjoitella, että pullottelussa on tosiaan se erinomainen puoli, että isä pääsee ihan eri tavalla osallistumaan lapsen hoitoon! Meillä isä ei kelpaa ollenkaan, vain äidin syli on hyvä - mikä on pidemmän päälle tavallaan myös ärsyttävää. Ihanaa, mutta .... noh, te tiedätte.