Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kai se on jonkinlaista lapsellista kiukutteluakin, kun ei kerrotaAlkuperäinen kirjoittaja Rontti:Ja teillä onkin hauska ja jännä juttu tuo, kun olette malttaneet olla kertomatta raskaudesta. Odotan minäkin täällä kuulla, milloin ensimmäinen kysyy ja kuka. Ja sitten kun saatte kertoa vielä toisen yllärin, kaksosista siis. Joko sinulla millainen maha on?
Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:Olihan se Hemulikin paikalla. Mites minä en muistanutkaan enää, että teilläkin on kolme lasta. Elikäs minkäikäisiä, tai siis keskimmäinen vissiin kouluun menevä, entäs vanhin? Tuon nuorimman ikä taidetaankin tietää
![]()

Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:krisu. kirjoitinkin aikaisemmin meidän ruokaluista reissusta. Ei onnistunut :headwall: En jaksa uudestaan kertoa, mutta katsoppa mun aikaisempi kirjoitus tältä tai edelliseltä sivulta |O
Vip: kiitos =) Aivan tosi hieno nimivalinta =) Meillä asuu Anni Elsa Maria![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:Hei,
Mirkku; minä en muista että olisit aikaisemmin kertonut silmän hermoviasta. Minä tosin olen ollut jonkun aikaa aika hiljakseen että voi olla että mennyt minulla ohi. Voiko tuota hermo vikaa korjata mitenkään? Iloisen näköinen kaveri tuo Micael:heart: