Heips mammat,
no niin, tää mamma kuuliaisesti opettaa lastaan sisälle päiväunille - meni suht hyvin nyt. Panin ohuen kypärämyssyn päähän, villasukat jalkaan ja hupullisen villatakin, maidon syötin ja tuollahan tuo koisailee ...
Kop kop ja kop puuta ...
Nääs siellä meidän perhepäivähoidossa olis suotavaa nukkua sisällä... lupasin itse viedä sinne meidän matkiksen , hoitaja olisi ostanutkin - mutta mä oon aika reilu näissä asioissa, tai siis en ymmärrä miksen jotain suht joutilasta sinne veisi jos se yhtään helpottaa asiaa.
Sama koskee lelupuolta , jos kelpaa niin kannan sinne par vetolelua sun muuta.
Käytiin torstaina toisne kerran tutustumassa - ihan hyvin meni, ens viikolla mennään taas. Eihän Viu sitä normipuuroa syönyt - kun ehkä kaksi lusikallista , mutta katsellaan... ja se heidän ulkoilupuisto lähellä on aivan kiva, katsatettiin sekin - oli sentään jonkinmoinen liukurimäki. Oulussahan ei nääs ole juurikaan mäkiä

kaaheen laakee aakee vuan ...

Vaan minähän meinasin alkaa nyyhkyttään jo nyt, on se vaan niin liikkistä. Oma pikku tyttö, koko päivän töpöttelelee muiden seassa , voivoivoi ...
muoks * Niin olihan se hoitaja jo laittanut naulakkoon Viun nimen ja tarroja omalle paikalleen - aikas kivaa , kuitenkin....
Töissäkin kävin - ja sovittiin että mun 4pväinen viikko on semmoinnen, että oon maanantait pois. Ja työt alkaakin aika hyvin hoidon kannalta - 2.1 on perjantai , sitten vkonloppu , sit meinaan olla ma töissä, sitten ti on loppiainen ... ja sitten tulee 2-3 pv hoitoa ja taas kotioloa ... eli aivan nappilasku itseasiassa .
Ja piti muistutella että hommaa uuden kannettavan ja kännyn mulle kun tuun duuniin - vetelivät viimeisiään mammaloman kynnyksellä jo. Ja juu - palkkaa en sentään lisää pyytänyt !!

Oli onneksi täysin ymmärretty , etten minä nyt matkusta.
Katsotaanpa , mitä tästä tulee ... mutta ammatillinen kunnianhimo ei ole kovin tapissaan just nyt.
Yö kosteilusta - kummalista, ettei meillä ole moista ollut - minäkin ilalla juotan sen 2dl velliä kyllä. Onko vaipan reunat silleen kunnolla 'avattu' ? Viulla on niitä Lidlin vaippoja yövaippoina - oon tosi tyytyväinen kyllä - mutta Viu nukkuu kyljellään kyllä enimmäkseen, tai selällään ... Joskus säästäväisesti tulee aamulla vielä kakkakin samaan vaippaan -aika ekologista , vai mitä ?
Topsylle kiitos meandi-kutsuista- aika hulinaahan tuo on ... emäntä oli aika trööt keskiviikko iltana. Ja pitihän sieltä kaikenmoista tilata - saapi yhdistellä uutta ja meidän kirpparivintagea.
Me saatiin postissa duplo-paloasema , ja duploukkeleita. Se nukkis taitaa jäädä myöhemmälle , taidan pitää nyt tätä legoilu linjaa ja hommailla sen sortin leikkimiä jonkun aikaa - kivan näköinen tuokin on Viun uuden sisustuksen seassa , hyllyn päällä.
Mitkä
lämminvuoriset kumpparit ois hyvät ? Tai vastaavat, Kuomathan ei pidä ihan vettä ...
Kohta lisää, ettei kaikki vaan katoa, kun taitaa olla näpyttelyripuli