Heippa!
Itse "löysin" tämän palstan ihan juuri ja ajattelin heti suoraan kysyä "mukaan pääsystä" kun tuntui mukavalta löytää kenties melko samanlaisessa tilanteessa olevia ihmisiä ja päästä vaihtelemaan kokemuksia. Ei tullut mieleenkään, että joku voisi moisesta loukkaantua! =) Eikä kyllä paksuun kallooni juolahtanut sitäkään, että olisin voinut kopsata myös vanhan listan ja vain lisätä sinne omat tietoni keneltäkään kysymättä. Ajattelin, kun moni oli sanonut siirtyvänsä muualle kirjoittelemaan ja muutama oli ilmoittautunut halukkuutensa kirjoitella "uutena", että kätevää vain olisi aloittaa uusi lista, johon kaikki halukkaat (uudet ja jatkavat) olisivat voineet ilmoittautua. Tarkoitukseni ei siis todellakaan ollut pahoittaa kenenkään mieltä, eikä "tunkea" mihinkään porukkaan väkisin. =) Olen todella pahoillani, jos näin pääsi käymään. Tästä viisastuneena,jos nyt voisin tehdä asiat toisin, tekisin. Olisi vain sekin tuntunut hassulta, että aloittaa uuden ketjun, jossa sielläkin kirjoittelee lokakuisia äitejä, mutta eri otsikolla. En vain tainnut osata ajatella asiaa "vanhojen" kannalta..
Mutta se siitä.. =) Tultiin juuri tytön kanssa pitkältä kävelyltä ja jouduin raahaamaan vaunut sisälle, että saisi jatkaa unia. Huomasin nimittäin, ettei itkuhälytin enää ottanut toimiakseen. Kyllä harmittaa! Saisi niin paljon paremmin unta ulkoilmassa. Olen laittanut harson vaunujen eteen vain silloin, kun jättänyt tytön pihalle nukkumaan. Kävelyillä en ole kokenut sitä tarpeelliseksi.
Ihana tämä 4 kk:n ikä! =D Joka päivä tuntuu oppivan jotain uutta. Edelispäivänä saatiin ensi kertaa nauttia ääneen nauramisesta. Mahtavan kuuloista! =D Uutena on tullut myös erilaiset kiljahdukset sekä pärinät! =) Ja vauvauinnissakin tunnutaan viihtyvän. Ollaan nyt kaksi kertaa käyty ja neiti on yhtä hymyä. Harmittaa vain aikainen ajankohta kun hallilla pitäisi olla jo puoli kahdeksan aikaan. Toinen on ihan ihmeissään, kun muuten aika aamu-uninen. Sitten kun pääsee isompien ryhmään niin helpottaa! =)
Täytynee ottaa näistä päikkäreistä kaikki irti ja siirtyä kotiaskareiden pariin. Mukavaa päivän jatkoa!=)