Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:MaMa, heippa :wave: Kuinkas sulla on mennyt, kuinka olet voinut?
Milloin LA olikaan? Aloitikos opiskelut?
Ilmoittelehan ainakin välillä kuulumisiasi =)
Alkuperäinen kirjoittaja MaMa74:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:MaMa, heippa :wave: Kuinkas sulla on mennyt, kuinka olet voinut?
Milloin LA olikaan? Aloitikos opiskelut?
Ilmoittelehan ainakin välillä kuulumisiasi =)
Kiitos kysymästäIhan hienosti on mennyt ja koulu alkoi viime viikolla. Tämä viikko on mennyt koulun osalta penkin alle :ashamed: maanantaina oli tytön 10kk neuvola ja olin sen vuoksi poissa, eilen olin ihan rehellisesti sanottuna "laiskuuttani" kotona ja tänään iski vatsatauti :kieh: Mutta tarkoitus olisi käydä nyt syksyllä koulua, kun lähiopetusta on vain se 5 viikkoa. LA on 8.1.09 (rv nyt 22+6) ja rakenneultran mukaan meille olisi tulossa pojan ja kolmen tytön jatkoksi neljäs tyttö. Pystyypähän kierrättämään Ilonan vaatteet tulokkaalle.
Muuten meillä rauhaisaa eloa, isukki hoitaa tytön minun koulupäivinä ja neiti kävellä tepastelee nykyään enimmän aikaa eli konttaa vain kun on niin kiire ettei kävellen ehdi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:Oi että...pieni leikkikaveri Ilonalle :heart: Onnea =)
Mitäs sä nyt aloitkaan opiskella? Sosiaali- ja terveysalaa? muistanko ihan väärin :ashamed:
Minuakin kiinnostaisi kuulla kokemuksia :wave: Haaveissa olisi hommata sellainen, kun ei meillä enää tunnu kuivaustila riittävän.Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:hei teillä kellä on kuivausrumpu, niin kertokaas kokemuksianne eri merkeistä
Toi vanha saa kohta kyytiä :kieh: uutta varten kokemukset tervetulleita:attn: