Lokakuun herhiläiset, vko 34

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piituli1974
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täälä yritän nyt sitten imetystä lopetella. Tänään olen 2kert imettäny kun rinnat on olleet täynnä. Nyt illalla imetin olohuoneessa ennen iltapuuroa, en sängyllä iltapuuron jälkeen kuten normaalisti. Mies meni nyt tyttöä nukuttamaan, multa se ei onnistuis kun varmasti vaan huutais rinnalle. No, kuuluu tuo itkevän nytkin :ashamed: Toivottavasti sais tuo mies sen rauhottumaan ja lopulta hyvillä mielin nukahtamaan :/

voihan naiset,aikuisviihdetkö te katselette :laugh: mä en voi sietää :ashamed: en jaksa ymmärtää mikä kiinnostaa katella sellasta ku toiset jyystää :laugh: no tää on vaan mun mielipide..

käytiin uus cittari katsastaa,kiva paikka..musti ja mirriki siel,ostin kokees senior raksuja..emmalle siis..

pitää poiketa vissiin suljetulle puolelle lukee uutisia :(

lillikselle paaaaaljon onnea ja hyviä kauppoja ;) :flower:

ostin itelle salille sellaset mitkä lie plyysihousut,topin joka ei kastu hiestä,ja sit sellaset fitness kengät..huomenna aamusta het salille..oliki vaan 149e se vuos kortti..kaupungeissa pääsee tuolla hinnalla 3kk..ja jos fysiowellness terveysliikuntasaleja on muualla esim.oulussa ja helsingissä niin samalla kortilla pääsen niihinkin,tai no puhelimella,kätsyä kun soittaa ovella oman tunnusnumeron nii ovi aukee :D

joo,suletulle nyt..

Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Mamma; meilläkin näkyy se 69 kanava :whistle:

Niin ja kyllä mekin yksi päivä makoiltiin miehen kans sängyllä ja pussailtiin niin eiköhän meidän Anni tullut siihen viereen ja kysy suu auki että; pussasitteko te? Ja kun vastattiin myöntävästi niin pyysi että; uudestaan :laugh: Ja mehän pussailtiin uudestaan :D

:laugh: just, toi nimikin vielä...69 :laugh: Onkos tullut töllöteltyä ;)
Me ei ees tollasesta tiietty, vaikka ei sen puoleen että tuskin ois tullu kateltuukaan... :whistle:

Noniin, löytyyhän sitä hellyyttä sieltäkin makuukamarista =)

Tiipiille tesmppiä!! Mun pitäis kans siirtyä tohon, että imetys ennen iltapuuroa, jotenkin vaan en ole saanut aikaseksi. Nyt tuo ei ole enää useampaan päivään täysin nukahtanut tissille, mutta kumminkin taitaa sellaseen tainnokseen mennä, ettei jaksa kuin nousta pinnoja vasten, parkaista malliksi ja mennä nukkumaan. Pitäs kyllä kokeilla, pysyykö tilanne samana, jos maidon antaa jo ennen ruokaa. Siitä olis sit helpompi jättää vähitellen koko imetys. Ihan vielä en imetystä jätä kokonaan, mutta lähellä varmaan olla jo. Ajattelin, että imettäisin vielä pari kertaa vrk kun töissä olen. Mutta teidän vaavi vaikuttaa olevan vielä enemmän tissitakiainen kuin meillä, että tsemppiä kovasti :hug: !

Yodottajalle rautaista jaksamista :hug:

Minä oon ihan väsy nyt |O ja ollut pitkin päivää, vaikka kokoajan jotain huseerannut. Äsken luin vielä pätkän työhommia (ui ui, en mä kyl haluis tota mun vauvaa vielä hoitoon laittaa :'(, nyt suihkuun ja teelle ja ajoissa nukkumaankin. Mulla on huomenna työpäivä :o :D , yhdenlainen. Alkaa tutustuminen työkavereihin... jänskää...

Hyvää yötä kaikille :wave:

Ja ihana kuva Simpasta ja koissulista :heart: :heart:

Lillastiinalle onnea lainasta ...

Ja kiitti haliloista ... siis haleista !!!! :hug:

Ei tässä mitää uutta siis taas ollut, asiat vaan selkiintyy...
Noh, eipä jäänyt kivet kääntämättä....

Ootteko muut muuten köytäneet Fazerin semmoisen suklaapiirakan (niinkus ne marjapiirakat, isot) - on aika namia :) ... ja uttaa kaikkeen, nykyään paremmin kuin suklaa ...

Minen uskalla aikuisviihdettäkään ees ajatella , kohta alkaa olla senmittainen selibaatti , että saan orgasmin jo pelkästä bussilla ajelusta ....

Alkuperäinen kirjoittaja henkka81:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
Alkuperäinen kirjoittaja YOdottaja66:
Minen uskalla aikuisviihdettäkään ees ajatella , kohta alkaa olla senmittainen selibaatti , että saan orgasmin jo pelkästä bussilla ajelusta ....

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

:laugh: :laugh:

toi oli kyl hyvä :laugh: :laugh:

Nyt kyllä tämä mamma repesi nauraa rätkättämään.....toi oli hyvä :D :laugh: :laugh: :laugh:

Hiljaistapa on täällä :o Mites se sanonta menee...itku pitkästä ilosta, no ei kai nyt sentään =)

Meillä lähti isäntä vähän viihtymään naapurin kanssa. Ekaks istuskelivat tässä meidän terassilla, muutaman oluen kera ja sitten alkoi menojalka vippaseen. Kyseli lupaa kyllä kiltisti lähtöönsä, sanoin et senkus menee =) Eipähän tarvii katella töllöä tänään :laugh: :laugh:

Nyt jos kömpis lukemisen kera sänkyyn... :wave:

Yhteistyössä