Yöhuki kuittaa :wave:
Mitäs mun piti... ainiin, niistä tilda sydämistä, varsinkin kun
mamma3 sano että ei tykkää kun toinen puoli on pienenpi kun toinen. Mua se taas nimenomaan miellyttää jotenkin. En kylläkään ole ompeloinut VIELÄ niitä sydämiä, aijon kyllä. Mutta tykkään toisiaan nimenomaan ton mallisistä sydämistä. Maalasin meille aikanaan makkariin boodin jossa on tuon mallisia sydämiä ja veiläkin tuntuu jotenkin hyvälle.
Hellyttelystäkin piti sanomani. Meillä sitä ei hirveästi ole, on kuitenkin mutta ei kamalasti. Tuntuu vaan aina, että jos vähänkin haluais nojailla tai suukottaa, niin miehelle se tarkottaa aina seksiä. Ei sinäänsä, kyllä mä seksistä tykkään

mutta aina ei jaksa olla sillä fiilingillä, ja tuntuu siltä että isännälle kyllä maistuis vaikka satakertaa päivässä
Hellyttelynimiä meillä kätetään koko ajan, ei tosin mitään kultaa, rakasta tai muuta vastaavaa. Mun hellyttely nimi tuolle miehelle on :ashamed: mutu :ashamed: ja tuo mies taasen huutelee minua pupuksi, tosin Juhon ollessa hereillä ollaan sitten äiti ja isi
Huomenissa pitäs viellä juosta laattakauppaan. Alakerran kahesta huoneesta puuttuu vielä laatat. meinattiin samaa kun kyökin lattiassa, mutta vastakkain. Meillä on keittiössä tummempi päävärinä ja vaaleaa ripoteltu muutama, alakerran kahteen huoneeseen meinattiin taasen vaalee päävärinä ja tummaa sitten ripotteluna. Meillä on niin kaikissa laatoitetuissa tiloissa. Pesuhuoneessa valkonen pääväri, fuxiaa ripoteltuna, kodinhoitohuoneessa vaalea päävärinä, harmaa ripoteltuna. On mun tyyliä ja mä tykkään, ei mieskään ole valittanut.
Tuli mieleen tuosta
milekon urheiluhulluudesta, täältä ilmottautuu yksi. :wave: Mä en tosin ole kesken yöllä herännyt. Mutta joka aamu aukee telkka lymmialaisten puolelta ja niin kauan katotaan kun vaan tulee. Täytyy myös kyllä myöntää että on sitä tullu muutama itkukin päästettyä näin olympialaisten aikaan :ashamed: varsinkin Usain Boltin tekemät maailmaennätykset satasella ja kahdellasataa sai tällä eukolla kyyneleet silmiin :ashamed:
TOSIN minä en seuraa muita kun olympialaiset, mm-kisat (yleisurheilu ja jääkiekko), sekä talvisin tulee katottuu hiihtoa ja mäkihyppyä. Niin ja formulaa jos se lasketaan.
Huomenna saadaan meidän läppäri huollosta. Oli sitten kissan pissa syövyttänyt joitain komponenttejä rikki :x no onneks kaikki kuvat ja videot säästy. Nyt otan opikseni (jo toista kertaa) että heti tallennan ne ulkoselle ja poltan tuolta pöytäkoneen kautta ne levylle.
Mammoliino, kuvia ootellessa, näin värejä rakastavana ihmisenä ootan että pääsen näkemään

mutta ei mitään stressiä sen suhteen :saint: mutta jokojoko?
Mutta tällästä tänään, loistavalla mielellä, muuta ei tullu mieleen just nyt ja laiskuuttani en jaksanut avata toista selainta että tulis kommentoitua kaikille, jos huomenna koittas sitten paremmin...
P.S
henkan siskon vaavi ihana :heart: :flower: ... oman siskon lokakuista vauvaa odotellessa

Onnea tuoreelle tädille, joskin jo taisit olla "moninkertainen täti"