Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2006 klo 10:30 Vekara kirjoitti:Sain kuulla mukavan uutisen. Viidestä saadusta munasolusta kolme hedelmöittyi ja KAIKKI LÄHTENEET JAKAUTUMAAN!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2006 klo 08:52 Tiitu kirjoitti:Itse vasta tänään saan tietää punktio päivän olisiko se maanantai vai tiistai, riippuu mitä ultrassa näkyy.. jännittää jo kovasti.
Tiitu :\|
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2006 klo 12:17 Mape kirjoitti:Kuinkahan on! Mulla pukkaa kylmää hikee ja lämmöt 34,9 rintojen aristuskin loppui, alkaa näyttää huonolta. Viimeksikin tuli samat oireet ja seuraavana päivänä alkoi vuoto. Vai kuuluuko hirvee hikoilu tai oikeestaan kylmähiki asiaan siis raskausoireisiin?? OOn kuullu, et lämmöt on paremminkii koholla. Kokemuksia?
Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2006 klo 16:31 Odottelija77 kirjoitti:Mitäs muille kuuluu?
Mulle ei vielä mitään, ens ma testi, en tiiä testaanko kotona ennen sitä..
Tietääkö joku onko rintojen kasvu/turvotus Lugejen sivuoire vai jotain muuta?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2006 klo 16:10 Mape kirjoitti:Voi ihanaa. Kyllä se nyt plussa on. Soittelin aamulla hoitopaikkaan ja tasan kolmen viikon päästä ultra, nyt kun vaan kaikki menis hyvin. Ei oikein tahdo uskoa vieläkään...
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2006 klo 07:14 ma-mi harmaana kirjoitti:En ole käynyt kurkkimassa kuulumisia, koska on ollut niin negavarma olo. Tänään testissä kuitenkin + :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja 02.11.2006 klo 18:04 Odottelija77 kirjoitti:Kiitos Anni listan päivityksestä.. mulle siirrettiin vain yks alkio.
En varmaan kyl testaa ennen maanantain labraa, sillon pp12.
:wave: