***LOKAMASSUJEN ELOKUU***

Minäkin suunnittelin ja suunnittelen vieläkin miehestä huolimatta suursiivousta ensi kuulle. Kaikki kaapit ja huoneet saa kyytiä!
Mies kysyi yhtenä päivänä kun ääneen suunnittelin noitten kaappien siivoamista, et miks ne kaapit pitää siivota, jos et aio vauvaa sinne laittaa? Onneks tajus sulkea suunsa ja häipyä paikalta kun mulkasin kerran... :kieh: :o

Soitin sinne neuvolaan ja kuvailin tapahtuneen. Neuvolan täti tuumi että parempi tulla näytille kun kerran omaa mieltäkin niin paljon vaivaa...

Verenpaineet ok, hemoglobiini 110, pissa puhdas,sf-mitta 29 (onko muuten muilla sf tehnyt näillä viikoilla "vaakaviivan" siihen piirtokäyrälle?). Pääasia oli, että doplerilla kuunneltuaan tuumas, että oikein hyvät vaihtelevuudet äänissä (?). Nyytti heräilikin sitten sopivasti siinä loppupuolella, niin on kuulemma vahvat liikkeet muutenkin.

Terkka meinas vielä, että on törmännyt aiheeseen ennenkin, että ei sikäli mitään ihan mystistä. Kylläpä helpotti, mutta täytyy sanoa, että pikkusen jäi semmonen pelon hiven tuonne mielen sopukoihin. Kaikkihan se on otettava vastaan mitä sieltä tulee, ja niin se sitten tarkoitettu. Eipä tämä tästä huolehtimalla ja etukäteen suremalla kummene. Se vaan heti hätkähdyttää kun tietää, että nyt on ne neurologisesti tärkeät viikot menossa.

Alan olla kyllä jo ihan kypsä työntekoon. Tekisi niin mieli vaan panna asiakkaille tekstarit, että pitäkää tunkkinne. Sitte puhelin kiinni ja antaa sähköpostinkin vaan täyttyä :ashamed: ... Vaan pakko kait se on vielä pinnistää. Se on yrittäjän arki semmosta, että jos töitä et itse tee, niin ei niitä tee kukaan muukaan... Tällä hetkellä tuntuu, että kadehdin kympillä ihmisiä jotka voi jäädä esim. sairaslomalle.

Anteeksi vuodatus :ashamed: . Eiköhän kaikki ole taas huomenna paremmin.

Mammoliino 31+2

Jee, täällä sokerirasituksen tulokset tuli, ja kaikki ok! Kyllä helpotti.

Lääkäri kirjoitti sairauslomaa äitiysloman alkuun asti, eli tämän ja ensiviikon. Helpotti kun ei tarvitse enää töitä miettiä.
Mulla vielä tämä flunssakin päällä ja esikko kuumeessa, eli en tällä viikolla olisi kyllä muutenkaan töihin päässyt.

Noista valmisteluista, meillä on vaunut, turvakaukalo ja vaatteet valmiina.Sänky puuttuu edelleen :ashamed: ja kaikki sellainen pieni "sälä", eli vaipat, rasvat, minun siteet tms..
Ja en ole edes vielä ajatellut mitään sairaalakassia tai vauvan kotiintulovaatteita..ehkä sitten lähempänä sitä laskettua aikaa.

Onkohan yksäiti84 jo lähtenyt tositoimiin, kun ei ole tänään mitään kuulunut?

Täälläkin alkaa jo silmiä painaa huonosti nukutun yön jäljiltä. Muuten päivä on käynnistynyt mukavasti. Serraanon perhe on mun aamujen pelastus. Sit kaverin luo kahvittelemaan ja vertailemaan masujen kasvua. Nyt ois jäljellä enää se apämiellyttävämpi osuus eli imurointi. No ehkä sitä voi hieman lykätä ja keskittyä ensin teidän kuulumisiin, joita onkin tullut ihan kiitettävästi. Ihana kun on tullut noin paljon kuvia. Mulla varmaan kans joku piilevä tirkistely vietti... :D

Asumismuodoista ollut puhetta. Me asutaan 2005 valmistuneessa pienessä rivari kolmiossa. Hyvin mahdutaan ainakin toistaiseksi. Ainut mikä tympii on se että miksi nykyajan asunnoissa ei oteta huomioon että pyykit pitää talvellakin kuivattaa jossain!!!

Inana: Se body taitaa olla mun ensimmäisiä vauvan vaate hankintoja. Löysin sen Lindexin ale rekistä noin kahdella eurolla. Hyvällä tuurilla niitä saattaa vielä jostain löytyä. Ois pitäny Topsyn tavoin hamstrata enemmän kun ois ollu kaikkee kivaa tosi halvalla. PS. En uskalla enää lihavoida tota sun nimeä kun epäonnistun siinä aina.

Jostain syystä on tullu osteltua kaikkee ruskeeta vaaville vaikka muistankin lapsena tupisseeni et miksi mulla on kaikissa kuvissa ruskeet vaatteet ( 70-luvun lapsi kun olen). Omasta mielestäni mut ois pitäny pukea pinkkiin ja kastaa vähintään prinsessa Magdaleenaksi :laugh: Löysin muuten vihdoinkin mieleiseni sitterinkin Oulun BabyStylestä -yllätäen ruskean. Systeri lupasi tuoda sen tullessaan.

Onkos muuten kellään kokemusta nimiäisistä? Meidän "Ukkoa" ei luultavasti kasteta. Ois kiva saada vinkkejä rentoon nimiäisjuhlaan.

-Susa ja Ukko rv 34

YOdottaja sellainen kova kissaverkko vaunuissa pitää ylimääräiset sieltä pois :) Meillä ei nuo oravat riesana ole mutta kissoja riittää tälläisessä "kylässä" mikä on täynnä vanhoja taloja ja aittoja.Taitaa useimmissa taloissa olla kissa ja kaikki kulkevat vapaana. Oman katin takia sen aikoinaan ostin ja aina ulkona nukuttaessa käytin. Niin ja lenteleehän tuossa pihalla saakutin rohkeita variksia/harakoita pikkulinnuista puhumattakaan.

Yritin tuossa torkkua hetken kun meinasin istualleni nukahtaa. Kuopus nukkuu edelleen ja isompi touhusi/touhuaa sohvan vierellä muovailuvahoineen. Kuinkahan sais tolle pojalle päähän ettei joka ainuaa asiaa tarvi mulle ilmoittaa :/ Välillä piti katsoa jos jonkin moista ötökkää jne. Välillä tuo vaan varmisti että NUKUNKO. Kuiskutteli niin kauan että vastasin ja kysyi nukutko siä :o Teki mieli pompata ylös ja huutaa että miten ihmeessä siä luulet että tässä voi nukkua kun joku koko ajan höpöttää tyhjänpäiväistä|O :ashamed: No eihän ne pojulle tyhjiä juttua ole mutta kun ois ihan mielettömästi nukuttanut :( Onneks sain mölyt pidettyä mahassa ja oltua kiljumatta.

Nyt kahvinkeittoon jos jotenkin loppupäivän pysyis hereillä... Ai niin, ihania vaatteita teillä on pienokaisille :heart: Oikeastaan kaikki tuon kokoluokan vaatteet on ihania :D

Dirlittan kyllä yksäiti on aamupäivällä kirjoitellut että kasassa on vielä:)

Äsken muistin et munhan piti tehdä ajat sitten se H&M:n imetysliivi tilaus. Lupasivat toimittaa VASTA vk 40!!! La 10.10 eli tiukille menee saanko ne sairaalaan mukaan. YOdottaja: Millaista toimitusaikaa ne lupaili siellä firmassa mistä sä tilasit? (en nyt muista sitä nimeä...)

No joo, johan on tullut tarinaa päivän aikana. Harvemmin ehdin kahdesti lukemaan päivän aikana, mutta hyvä että juuri tänään niin tein. Pitää siis heti kommentoidakin.

Mammoliino, mulla myös neuvolassa tänään sf meni lähes vaakaviivassa, on kuitenkin alakäyrän yläpuolella ihan hyvin, ja kun tuo painokin on noussut tasaisesti, niin ei kuulemma hätiä. Aika samoissa mennään (32+1), joten oliskohan ihan normaalia.

Asumisesta... Moni asuu tosi tilavasti omakotitalossa. Jotenkin täällä Helsingissä on tottunut siihen, että on vähemmistössä, kun tässä iässä pääsee nauttimaan niin onnellisesta tilanteesta kuin talosta pihamaalla. Meillä 175 neliötä kahdessa kerroksessa ja aikakin saada tosiaan lapsia täyttämään tyhjää tilaa, on ollut vähän turhan väljää kahden aikuisen tarpeisiin, mutta minkäs teet, kun lapsia ei tullutkaan heti kun suunniteltiin. No nyt meillä on yksi huone lastenhuoneena ja vielä kaksi varalla sitä tarkoitusta varten. Josko ne seuraavat tulisi sitten vähän helpommin. Olen kyllä onnellinen tästä yhdestäkin! Toisessa "lastenhuoneessa" on tällä hetkellä tietokone ja toisessa katsellaan telkkaria. Olohuone on sitten "pyhitetty" ihan seurustelulle, on ollut muuten aika mukava ratkaisu.

Mistähän noita kissahäkkejä saisi? Tai mikä sen nimi olikaan . Ihan säikähdin, kun en ole tuollaista tullut ajatelleeksi. Meillä vaeltelee pihalla jos jonkin sortin eläintä, joten olisi varmasti hyvä olla olemassa. Tuskin jaksan vaunuja parvekkeellekaan raahata.

Ja mun to do -lista vain kasvaa, kun luen teidän ahkeruudesta... Pinnis koottu ja tapetit seinissä, vaatteet käytetty koneessa, mutta muuten kaikki ihan levällään. No onhan tässä vielä aikaa; tuskin tämä tapaus ajoissa tulee, kun olo on niin hyvä. Eikä sen puoleen tarviskaan tulla, on nimittäin sen verran pahasti työjuttuja kesken, ja parempi mitä enemmän saan alta pois ennen vauvan syntymää. Olen kyllä kateellinen niille, jotka todella pääsevät äitiyslomalle. Niinhän minäkin virallisesti, mutta käytännössä työt jatkuvat sitten kotona (olen tutkijana projektissa, jossa deadline äippäloman aikana).

Huomiseen!

Keiju ja tytskä 32+1

Synnärillä käyty...pyysivät käymään näytillä ettei tarvi sit ambulanssilla yllättäen tulla ;) kohdunkaulaa 3cm jäljellä, paikat sormelle auki. Vauva kääntyny pää alaspäin ja hyvin alhaalla onkin =) =) jippii!!!
Lämpö oli vähän koholla, rr hyvä, ottivat verta 3putkiloo ja pissanäytteenkin labraan.
Toivotteli lääkäri vaan tervetulleeks synnyttään... :D tuli heti sellanen olo, et hui...koska..nyt vai...??!!! No kotiin päästivät siis ja kaikki hyvin.
Vauvakin painoi jo 2,3kg eli ihan hyvän kokoinen. Siro vauva tulossa, mutta niinpä oli tuo isovelikin ja se sopii mulle hyvin.

Nyt siis hyvillä mielin voi odotella ja mennä sit vasta kun synnyttään meneen. :D saa nähdä koska... ite voisin olla valmis jo...

Asumisesta... asutaan 3h+k 76neliöö pojan (2v4kk) ja sit tän vaavin kanssa. Tässä mahtuu hyvin asuun niin kauan kun tarvii. Mahtuu omakin sänky sit olkkariin myöhemmin kun tää vauva tarvii oman huoneen....

yksäiti+ hippu rv 34+2

hei kaikille!!
kylläpä olikin tullu tekstiä,vaikka eilen kävin lukemassa kuulumisia:)
toivottavasti mammoliinin vauvalla kaikki hyvin :hug:
ja yksäitille jaksamisia suppareiden kanssa!

olipa teillä ihania vauvan vaatteita!!!!!

omaan napaan:
olo on aika hyvä,mitä nyt alaselkä pikkasen kiusaa.
supistuksia jonkun verran...(vähentyneet silti aika reippaasti)
noh,eilen illalla kyllä tuntu aika tiuhaan noin tunnin niitä tulevan,mut lepo+veden juonti auttoi taas kummasti.
ne oli muuten jotenkin voimaakkampia supistuksia eilen.en osaa paremmin kuvailla...
eilen miehen kanssa raivattiin vaatehuonetta "uuteen uskoon".
joku täällä sanoi että roinaa riittää...niin myös meillä!!!
aika ronskisti roskiin laitettiin,kun ei tuota tilaa liikaa tosissaan oo!
(tietty sellaset hyväkuntoset romppeet vietiin varastoon)
joo mutta toi varastokin aika täynnä:/
voivoi kun tota romua riittäääääääää!

no illalla sitten silittelin vauvan pikku bodyt ja potkarit:heart:
enpä ois voinu kuvitella joskus aikasemmin itteeni silitysrauta käteen!!!
ja nyt oli niin mukavaa ja rentouttavaa puuhaa....
joo mutta nyt sohvalle makoileen:wave:
ei selkä kestää enää niin hyvin istumista...:)
Voikaahan hyvin!!!

Hb oli noussu 117 mut ajattelin jatkaa raudan syöntiä..kävin ostamassa apteekista sellasta nestemäistä Floradix Kräuterblut-Saftia...ku on kuulemma tosi hyvä....se sellanen rautapitoinen yrtti-mehuvalmiste....
verenpaineet hyvät 106/63...paino oli taas noussu :o ny kahessa viikossa melk. 2kiloo.....no turvotustakin on joten pistetään sen piikkiin...SF oli 30,5 ja poitsu on vieläkin poikittain....
parinviikon päästä tarkistus ja jos ei vieläkään kääntyny niin TAYSiin suoraan.....

asumismuodoista ollu puhetta.....me asutaan 20 000 asukkaan kaupungissa pirkanmaalla ja sellanen rintamamiestalo meiltä löytyy....laajennettu -78 ja remonttia tehty sen jälkeen 2000 vuodesta lähtien....elikkä meil on 4huonetta ja keittiö...tonttiakin on reilu hehtaari...ja melkein maaseuduks voi sanoo =)
mut ei tääl taas se kummempia...

http://lilypie.com]
.png
[/url]

Hei vaan kaikille taas pitkästä aikaa. Jotenki vaan en ole jaksanut juurikaan kirjoitella kauheasti. Eka meillä tosiaan kuoli se meidän rakas koira vanhuksemme kk sitten, sitte itse jäin väsymyksen ja supistelujen takia sairaslomalle. Nyt olen ollut kohta 3 viikkoa vielä töissä ja huomenna olis viimeinen työpäivä! Koskaan ennen en ole odottanut että työt loppuu :ashamed: Nyt vaan tuntuu niin sille, ettei meinaa jaksaa enää...

Jouduin tässä pari viikkoa sitten käymään ylimääräisen käynnin lääkärissä, kun meinasi alkaa maksa-arvot kohoamaan. Mutta onneksi alkoikin sitten laskemaan, perjantaina otetaan sitten kontrolli verikokeet ja samalla menen sinne sokerirasitukseen. Voi elämä, kun mua jännittää se että kun pitää olla ravinnotta, miten voin olla ilman Rennietä yön yli :o Se tietää sitä että oksennan kun alkaa närästämään...

Niin ja synnytysvalmennuksessakin ollaan käyty ja mennään synnärille tutustumaan tässä ennen kuun vaihdetta. Keretään sinne tutustumaan tai sitten ei.. aikoivat sitten esitellä, jos vauva päättääkin syntyä ennemmin. Kuulema kauhea ruuhka niissä tutustumisissa ainaki meillä päin.

Noh nyt vaan leipomaan työkavereille läksiäispullaa :)

Jäin tänään miettimään tota kaulakanavan pituutta. Joku puheli että hänellä sitä jäljellä 5cm. Kun mulle oli yllätys et noinkin pitkiä on :ashamed: Mä olen aina kuullut puhuttavan jostai noin 3-4cm pituuksista. Mulla itellä ollu aina 3cm. Eli mitä mittoja teillä muilla on kohdun kaulakanava?????? Eihän tällä mitään välii ole, mut uteliaisuuttani tässä vain... :whistle: :D

mamma3:
mulla on pelkästään sormituntumalla aina sanottu kohdunkaulan olevan noin 3cm. mutta sitten sillä sisäkautta työnnettävällä ultraäänellä on sanottu sen olevan 5cm. eli kaitpa se sisäkautta tehtävä on tarkempi.

Mulla mitattiin maanantaina 4,7 cm, en ollut myöskään teinnyt että voi olla yli 3 cm. Kai se 3 cm on joku vakio, että silloin ei ole ainakaan lyhentynyt..?? En tiedä tosiaa.

Hienoa yksäiti että kaikki on ok, ja vauvakin oikein päin:)

Kävin ostamassa kangasta millä verhoilla ton ä-pakkauksen laatikon ensivuoteeksi. Löysin ihanaa muumi-kangasta, ja anoppi lupasi ommella , hän kun on tuhat kertaa kätevämpi:)
Pakko kai se on alkaa valmistautua, ei ole enää niin paljoa jäljellä:):) Ihanaa!!

mulla oli sillon viikko sit sunnuntain 4,5cm kohdunkaula josta siis lyhentyny tohon 3cm.. noi mitat on ultralla katottu. Käsikopelolla sano tänään et pari senttiä...
Käsikopelolla on laitettu mulla kans toi 3cm aiemmin. Kai se on joku noin mitta toi käsikopelo koska mistä ne voi sen muka sillain mitata...en mä vaan tiä...

Ja kyllähän toi sormelle aukikin aika utopinen käsitys on...kenen sormelle... :laugh:
Ihmisillä kuitenkin aika eri kokosia käsiä... heh.. =)

Ihanaa kun on kylmää pihalla!! Ainoo vaan et vaatteitten kanssa alkaa tuleen ongelmia...

Täällähän vilinä käy B)

Ihania kotiintulovaatteita olette valinneet =) Itse en ole miettinyt vielä mitään. Vois kyllä pikkuhiljaa katsella niitäkin.

En ole viitsinyt kirjoitella tällaisesta ällöjutusta mutta kirjoitan nyt kummiskin kun asia vaivaa :ashamed: Kuukaus sitten oli sama juttu ja nyt taas tässä kuussa sama juttu. Ensin närästää n. viikon ja olo on aivan järkyttävän kamala, tuntuu ettei mikään auta ja kun jollain ihmeen konstilla se häviää yhtäkkiä, niin alkaakin järkyttävä vesiripuli :x Siis saa juosta wc:ssä jatkuvasti :/ Vatsasta kuuluu kummaqllista lorinaa ja rytinää jatkuvasti ja kohta ei enää uskalla syödä mitään :( Mietin tässä että johtuisko raskaudesta? Onko jotenkin tuo vatsalaukku ja suolisto ehkä ahtaasti ja ylhäällä..? vai mikä ihme?? :o
Meneekö kellään muulla näin vatsa sekaisin? tätä on jo jatkunut lauantaista ja vissiin vois alkaa varaamaan aikaa sitten lääkäriin jos ei ala helpottaa. :/
Sitten mietin tuota rautaakin, voisko syynä olla se? Voiko se yhtäkkiä pistää vatsan kuralle vaikka ennen sitä on sopinut hyvin? Tää on niin inhottavaa, kun ei uskalla mihkään kohta lähteä :ashamed:

Kohdunkaulasta oli täällä kirjoiteltu. Mulla on se 3cm ja ultralla mitattu 47-54mm (mitattu hoidon jälkeen niin vissiin epäselvä tulos?).Mietinkin tänään kun kovasti taas supisteli että mitenköhän noi harjoitussupparit vaikuttaa tuohon mun kohdunkaulaan?
Mullahan löytyi raskausaikana papan tuloksesta kohdunkaulan syövän esiaste joka poistettiin rv 16 Loop-sähkösilmukkahoidolla, jota kuulemma muutenkin harvoin edes raskausaikana tehdään. On tietenkin keskenmeno vaara, mutta mun kohdalla tilanne oli sen verran huono että edes puolta vuotta ei pystytty odottamaan. Silloin lääkäri kehoitti ennenaikaisista kipeistä supistuksista heti hakeutumaan äitiyspolille. No niitä ei ole tullut, mutta harjoitus suppareita senkin edestä tässä lähiviikkoina. Kauhutarinoita olen tietenkin lukenut täällä netin ihmeellisessä maailmassa ja ne joille hoito on tehty puoli vuotta ennen raskaaksi tuloa ovat kertoneet ennenaikaisista synnytyksistä ja siitä kuinka kohdunkaula rävähtää nopeaan tahtiin auki, koska kohdunkaula on hoidon takia heikompi ja lyhempi kuin normaalisti.
Mä olin tosiaan sulkenut tän asian kokonaan mun mielestäni, kun päätin hoidon jälkeen olla stressaamatta koko asiasta :o Nyt se sitten tuli mun mieleeni tänään ja hyvä että tulikin, koska olisi varmaan syytä soitella äippäpolille ja kysellä pitäisikö kohdunsuun tilannetta katsoa hieman aikaisemmin kuin rv 36 jonne aika on vartattu neuvolassa. Ja kuinka kiire on oikeasti sairaalaan, kun kipeät supparit alkavat? Rävähtääkö se tosiaan niin nopeasti auki kuin olen lukenut muiden kokemuksista?

No joo... tuollaista mietin täällä tänään ja varmaan ens yönkin
:|

Tullaan just tutustumasta synnäriin... Kyll me sinne tammisaareen mennään, joten mulle voi päivittää 2.10 perään synnäriksi LUs.
Wilmuri ollaan sitten samaan aikaan hyvällä tuurilla...
Ketähän muita teistä on samaan aikaan :laugh:

Tuplamamma miun tietoihini voisi lisätä synnytyssairaalaksi TYKS ja laskettuaikakin on 23.10 (ei 24, tosin pieni erohan tuo). Enpä ollutkaan katsonut aikoihin mitä tietoja sinne olen ilmoittanut :ashamed:

Väsymys painaa edelleen. Kovasti lasken jo tunteja äippäloman alkuun... Kaikki on suunniteltu laitettavaksi valmiiksi ja hankittavaksi vauvalle vasta syyskuussa.. Toivottavasti pieni odottaa niin kauan, että kaikki tosiaan on valmiina. Mitään ennakoivia supistuksia ei onneksi ole ollut ja vaivatkin on vielä pysynyt aisoissa.

Tuli tuossa mieleen, että mitenköhän, kannattaako mies ottaa mukaan synnytystapa arvioon. Hän haluaisi mukaan, koska se sisältää ultran, mutta sisätutkimukseen ei haluaisi. En tajunnu aikaa varatessa kysyä. Täytyy kysyä neuvolassa seuraavalla kerralla. Täällä päin kun tuon arvion tekee mieslääkäri ja oma mies ei oikein haluaisi sen takia olla sisätutkimusta näkemässä, kokee sen ymmärrettävästi hiukan kiusallisena ajatuksena. Kaikenlaista sitä... Mukavaa, että mies haluaa osallistua odotukseen niin paljon kuin mahdollista.

Hipkukka 32+2

Kiitoksia vastailuista =) Selvitti paljon. Eli ultralla tarkempi tulos =) Mulla on kai aina vaan käsipelissä mitattu toi kanava. Mäkin olen aina miettiny tota "sormelle", "kahdelle sormelle" auki juttua kun sormiahan on erikokoja :whistle: :laugh:

Ja sit toi sf-mitta. Laittakaas pinoon (jos viitsitte :ashamed: ) viimeks mitattu sf-mitta ja tietty rv mikä silloin on ollut =)

Milli78: Rauta todellakin voi pistää vatsan kuralle! Se voi olla yksi syy. Mut itellä oli jonkin aikaa sit sellasta et masu meni sekasin ihan tosta noin vaan. Jotainhan se terkka siihenkin selvitti mahdolliseksi syyksi, mut en muista enää mitä :whistle: Jokin raskaudesta johtuva kai se oli ja ihan normaalia. Mutta kannattaa kysästä neuvolasta tai lääkäriltä kun sulla kestäny jo noin kauan. Mulla se oli satunnaista.

Mun pääkoppa on jo niin laho että :headwall: Meinasin äskön tulla kirjottamaan ja kehumaan teille tota mun ukko-kultaa, mutta se unohtui muiden asioiden myötä :ashamed:
Mulla pinna aika nafti taas ja tuntuu et hermostun pienimmästäkin asiasta. Joskus papatan hiljaa, joskus ääni voimistuu, joskus tuntuu et tekis mieli huutaa, joskus tekis miel itkee vollottaa. Silti toi mies jaksaa olla kärsivällinen. Tänään sain omaa aikaa, jolloin mies jäi lasten kaa kotiin. Olivat ulkoilleet ja siistineet lasten huoneet. Vieläpä mies laittoi lapsille iltapalan, katsoi että he söivät ja pani heidät iltapesujen ja pisujen kautta nukkumaan. Sit lämmitti viel saunan ja syötiin yhdes iltapalaa. Lupas viel hieroo mua, mut sit se raasu alko väsyy et mä sanoin et menis jo nukkuun =) Ei tarvinnu monesti käskeä kun oli jo peiton alla ja täydessä unessa =) Otti vissiin voimille rankan työpäivän päälle viel kotia,lapsia ja vaimoketta hyysätä, mut mitäpä sitä mies ei tekis että nainen tulis hyvälle tuulelle :D Kyllä mulla onkin ollut nyt hyvä mieli toden totta =) Toivottavasti tää mieliala kestäiskin, mutta nää hormonit...niille ei mahda mitään!! Jos kiukuttaa,ärsyttää,ottaa päähän tjm niin se sit ottaa :headwall:
Nyt mä lähden tästä kans nukkuun, tonne kuorsaavan ukon viereen :whistle: :D Huomenna päivä on uus..... :wave: Toivon kaikille kauniita ja etenkin levollisia unia =)

Yhteistyössä