Huomenta! =)
Onnea Hemulille nyytistä myös täältäkin! :heart: Ja piti jo aikoja sitten kommentoida että Elzan vauva oli aivan mielettömän suloinen! :heart:
Kauhea oman vauvan kaipuu iski jo, mutta silti tulee hassuja ajateltua.
Jotenkin olis jo valmis ottamaan pienen vastaan, mutta toisaalta hieman jännittää mitä tuleva tuo tullessaan. Edellisestä on jo aikaa sen verran paljon. Kuusivuotta sitten nuorimmainen vietti ensimmäiset 5kk:tta sairaalassa eli siis ihan pientä vauvaa (keskimmäistä) olen hoitanut kotona kahdeksan vuotta sitten
Kattelin kuvia itsestäni esikoisen odotusajasta viimeisilläni ja masu oli pienempi kuin nyt!

Tässä olis vielä viitisen viikkoa jos laskettuun asti mennään.
Eilen nukuin 2 tunnin päikkärit tyytyväisenä. Illalla oli vissiin joku kokonaisvaltainen kropan turvotus? Sormet ja jalat olivat ihan normaalit, mutta muu kroppa tuntui norsulta. Ei ollut missään asennossa hyvä ja ähkin ja puhkin milloin sohvalla, tässä koneella tai sängyllä :ashamed: Mies katteli sivusta kummissaan
Uni ei meinannut taas tulla kun asentoa oli vaikea löytää, mulla puutuu kylki tosi nopeasti ja kylkeä pitää kääntää jatkuvasti. Yöllä taas heräsin viiden aikaan ja olin mukamas pirteä...argh...että menee hermot tuohon yö heräilyyn! Kai se on sitä valmistautumista yösyöttöihin?
Pötkö oli pidemmän aikaa hiljaisempi tuossa, mutta eilen ja tänään on yliaktiivinen. Liikkuu liikkumattomuusaikojenkin edestä! Tuntuu että masu kohta repeää
Mulla ei vielä ole tullut arven arpea mahaan, mutta niitä odotellessa. Olen ihan varma että tämä nahka repeää tällä kertaa viimeisillä viikoilla.

Ei tämä voi loputtomiin venyä??
Milli rv 35+1