Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.

Alkuperäinen kirjoittaja meela:Olipa sulla Nuorityttö kurja reissu. Vähän voisivat miettiä mitä suustaan päästelevät! Kovasti tsemppiä illan lääkärireissuun sinulle. Pidän peukkuja ja varpaita pystyssä! :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja meela:Olipa sulla Nuorityttö kurja reissu. Vähän voisivat miettiä mitä suustaan päästelevät! Kovasti tsemppiä illan lääkärireissuun sinulle. Pidän peukkuja ja varpaita pystyssä! :hug:
Mä oon sitä mieltä, että niillä on siellä liika kiire eikä ne aina ehdi/muista ajatella, mitä suustaan päästävät. Siksi kammoksunkin terveyskeskuksia... Pari kertaa sieltä itku kurkussa lähtenyt pois, kun olen erehtynyt (jo ehkä muutenkin huolesta herkässä mielentilassa) käydä kysymässä, että mikähän mun kropassa saattaisi olla vikana (lähinnä tarkistamassa, että ei ole).
Jotenkin tuntuu, että sinne ei saa mennä kuin sitten, jos on itsekin jo varma, mikä on vikana ...pää roiku kainalossa ja käsi selkeästi poikki. Mutta mitäs tarvetta sitä sitten lääkärille on, jos kerran itsekin tietää... :/
Mutta toivotaan nuorityttö edelleen, että kaikki on kunnossa ja toinen lääkäri on fiksumpi. :hug:
Tuo on 2007 pakkaus, yleensä tuo pakkaus vaihtuu tuossa keväällä huhti-toukokuussa. Ensin jaetaan kaikki vanhat pakkaukset loppuun ennenkuin laittavat jakoon uusia.Alkuperäinen kirjoittaja Nush81:Onko kelan sivulla oleva äitiyspakkaus tän vuotinen vai viime?