Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:Kärppis toivon ja uskon että kaikki on hyvin mahassaVuotaako paljonkin?
Mä juon kahvia juuri sen sallitut kolme kuppia päivässäMulla sitä menisi pannutolkulla päivässä.Ja tänään söin ekaa kertaa yli kahteen vuoteen aamupalan
Normaalisti ei maistu.
Uhmikset riehuu ja äidillä on pinna kireällä..
satu ja siemenperuna 9+jotain :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:Jälleen tyhmä kysymys kahden lapsen äidiltä :ashamed: Voiko mulla olla jo nyt liitoskipuja?Kun seisoessa ja istuessa alkaa tonne häpyluuhun ja nivusiin vihlomaan tosi ilkeästi mutta kun liikkuu tai makaa niin kipua ei niin tunnu?
Kärppis voisikohan sulla olla istukka kohdusuulla?
Alkuperäinen kirjoittaja Kaneli-07:Heips taas "pitkästä aikaan", olen seurannut teidän muiden kuulumisia taustalla mutten ole ite jaksanut kirjoittaa. Sairasloma loppui ja eilen palasin takas töihin. Edelleen aamuisin arabian halausta on ollut mutta muuten olo alkaa olemaan huomattavasti reippaampi. Masu on hiukan alkanut pömpöttämään ja rinnat tietty kauhean kokoiset melonit![]()
Huomenna vaihtuu taas viikko ja sitten tähdätään kohti viikkoa kymppi, jestas kun aika menee nopsaa![]()
Tänään ärähdin työpaikan keittiölle kun myyvät täällä sellaisia valmiita voileipiä pakattuna muoviin ja kyselin etteihän ole sitten majoneesia tai tuorejuustoa välissä kun en voi syödä, sanoivat ettei muuta kun tavallista rasvaa. No siinä tyytyväisenä leipää mutustelin niin eikös sieltä löytynyt sitä hemmetin tuorejuustoa. Laitoin palautetta keittiöpäällikölle, että tuoteselosteet please... taidan olla tosi vauhko... :kieh:
Paljon tsemppiä kaikille ja onnellista odotuksen jatkoa!
Kuulumisiin!