äh, taas kirjotin pitkät pätkät ja sit akku taas tilttas ihan ilman varotuksia ja kaik hävis tietty
pinkkimieli Voi ku kenkkua tollanen raskausdiabetes-diagnoosi! :/ No, saat hyvää hoitoa ja neuvoa taysissa!Tsemppiä!
Niin ja hauskaa yyteri-päivää!!!
Hanikka kyseli jotain positiivista kerrottavaa taysista!!
No, mä olin siä sillon vajaa 2 vuotta sitten esikosta ja mä kans pelkäsin etukäteen eniten sitä et jos en tuu toimeen henkilökunnan kans. Mut synnytyksessä mul oli aivan mahtava kätilö. Sellanen keski-iän ylittänyt nainen joka jakso tsempata. Pyyteli jälkeenpäin anteekskin kun oli kuulemma joutunut vähän suurempaan ääneen mua käskeen siinä loppuvaiheessa, mut mä en ees muista tai huomannut mitään sellasta. Lääkäri oli kans mukava. Osastolla yhtä kätilöä lukuunottamatta oli kans ihan kivaa porukkaa. Tosin mä kans inhoon sitä siä oloo. En mä osaa nukkua missään vieraassa paikassa kun viä muitakin samassa huoneessa ja kai sitä muutenkin kävi niin ylikierroksilla vaikka vauva kyllä oli ihan nätisti koko ajan

Olin kyllä helpottunut kun kotiin päästiin vaik sit toisaalta pelotti hieman jäädä yksin vauvan kans.
Tällä kertaa en myöskään niin pelkää synnytystä, mut en kyllä yhtään odota sitä osastolla olo aikaa.
Vitsit, eilen illalla kymmenen aikaan soitettiin että tänään tulee päivällä joku kiinteistövälittäjä arvioimaan meidän talon. Että mä oon huhkinu koko aamun että sais ees jotenkin siedettävän siistiks kämpän. Sitten piti vielä kuisti ja terassi ja koko pihakin käydä setvimässä kun kaikki rojut oli hujan hajan. Ja tietysti esikko tuli perässä ja sotki minkä kerkes. Aina kun sain yhden tavaran paikoilleen niin hänpä kävi sen heti hakemassa takasin ja jätti lojumaan.
No, mut nyt arvio on tehty ja loppupäivän en tee kyllä mitään!!