Loma paikallaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hohhoijaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hohhoijaa

Vieras
Olen ollut kotiäitinä jo yli 3-vuotta ja nyt alkaa tuntumaan että kattila on täynnä...
Olen niiiiiiiin loman tarpeessa ja arki painaa. Valitettavasti lomaa ei ole näköpiirissä ja se ahdistaa vielä enempi.

Muita vastaavassa tilanteessa? Miten olette tällaisen tilanteen selvittäneet? Töihin lähtö ei nyt ole vastaus tähän ongelmaan.

nimim. myös lomaa 3vuotta??

varatkaa miehenne kanssa vaikka viikonloppu matka johonkin kylpylään tai ihan vaikka ulkomaille! Varmasti virkistää teitä molempia ja antaa taas voimia olla hyvä äiti :) lapsi on jo sen verran vanha että pärjää varmasti hoidossa hyvin :)

Olen ollut kotiäitinä jo yli 3-vuotta ja nyt alkaa tuntumaan että kattila on täynnä...
Olen niiiiiiiin loman tarpeessa ja arki painaa. Valitettavasti lomaa ei ole näköpiirissä ja se ahdistaa vielä enempi.

Muita vastaavassa tilanteessa? Miten olette tällaisen tilanteen selvittäneet? Töihin lähtö ei nyt ole vastaus tähän ongelmaan.

nimim. myös lomaa 3vuotta??

Nostan hatttua sinulle ja kaikille muille kotiäideille, jotka jaksatte olla yhtäjaksoisesti kotona vuosia!! Teette hienoa ja arvokasta työtä, vaikka se itselle ei aina välttämättä niin ihanaa olekkaan. Itse olen ollut kotona nyt reilu 1,5 vuotta ja rehellisesti pitää sanoa että töihin on aika kova ikävä ja sinne palaankin vuodenvaihteessa.

Mutta ap:n ongelmaan. Sanoit että lomaa ei ole tiedossa. Olisiko mahdollista että voisit esim. kerran kuussa käydä jossain ihanissa hemmotteluhoidoissa (hieronta,kasvohoito,jalkahoito,jne) jota olisi kiva odottaa? Tai sitten vaikka kerran viikossa käyt iltaisin shoppailemassa (ei siis pakko ostaa mitään, kiertelet kaupoissa ja käyt vaikka kahvilla/viinilasillisella ihan omassa rauhassa). Eli toisinsanoen yrität keksiä itsellesi toimintaa mikä eroaa huomattavan paljon perusarjesta. Nämä toiminnot ainakin ovat minua piristäneet, kun on seinät tuntuneet kaatuvan päälle. Myös ystävien kanssa leffassa/syömässä käynti iroittaa arjesta kivasti. Tsemppiä!

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä