*Lomakuva-ketju*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nueva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja omnomnom:
Laitetaan vielä yksi.

http://www.aijaa.com/v.php?i=5263616.jpg

Siellä asuu muutama ihminen :)

Joo, pari. Viihdytään jostain syystä parhaiten suurkaupungeissa.

On kyllä ihania kuvia tässä ketjussa, lomakuvia on aina kiva katsoa.

Oho, miksiköhän kirjoitin vieras tohon. No, enivei, minä se olin.

Ja vielä pari.

Hassut pojat Istanbulissa :)

VR:lle värivinkkejä...
Chisinau, Moldova

Italialaiset ovat hyviä löytämään kauneutta arjesta
Como-järvi, Pohjois-Italia

Euroopan ihanin kauppahalli häikäisi silmät matkustettuani sinne suomalaisen joulukuun keskeltä!
La Boqueria, Barcelona, Espanja

Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Hiilivaunut
Murmansk, Venäjä

Paikallinen vanharouva iltapäivätupakalla
Istanbul, Turkki

Pöytä yksinäiselle lounastajalle
New York, USA

"Minä suojelen sinua kaikelta"
Bukarest, Romania

No elä nyt perkele huuda
:D Meinasin juuri sanoa, että ihania kuvia, etenkin tuo vanha paikallinen nainen sykähdytti

^Siksi kun laitoin nuo aijaan sivuilta suoraan sillä "iso kuva"-linkillä, ja halusin että kuva kuitenkin tulee näkyviin tähän, eikä pelkkä linkki. Mutta seuraava koko taas on liian iso, sitä joutuu "kelaamaan" ruudulla jotta näkisi koko kuvan.

Katti, jos sulla on suurkaupunkikammo (en tiedä ootko paljon matkustanut niissä vai vasta suunnittelemassa), niin New York ei koostaan huolimatta oo hullumpi kohde siihen. Se on iso mutta varsinkin Manhattanin osalta varsin selkeä, ei ollenkaan kakofoninen tai hankala suunnistettava, kuten monet paljon pienemmät kaupungit. Oioi Omena :heart:

^Siksi kun laitoin nuo aijaan sivuilta suoraan sillä "iso kuva"-linkillä, ja halusin että kuva kuitenkin tulee näkyviin tähän, eikä pelkkä linkki. Mutta seuraava koko taas on liian iso, sitä joutuu "kelaamaan" ruudulla jotta näkisi koko kuvan.

Kiva niitä silti oli katsella. Tykkää myös tosta Moldovan junasta. Moldovan matka kiinnostaisi kyllä itseäkin, varsinkin kun sinne nykyisin vissiin pääsee ilman viisumia. Mutta tällä hetkellä Japani on se ykkösjuttu eikä muille oikein jää aikaa.

Katti, jos sulla on suurkaupunkikammo (en tiedä ootko paljon matkustanut niissä vai vasta suunnittelemassa), niin New York ei koostaan huolimatta oo hullumpi kohde siihen. Se on iso mutta varsinkin Manhattanin osalta varsin selkeä, ei ollenkaan kakofoninen tai hankala suunnistettava, kuten monet paljon pienemmät kaupungit. Oioi Omena :heart:

On mulla suurkaupunkimmo oikeasti, enkä ole kovin matkustellutkaan. Ei ole vain ollut tilaisuutta tai varallisuutta sitten nuoruuden. Mutta joskus, kun on aikaa. Mies on monta vuotta puhunut Isosta Ompusta, minä taas toivoisin pääseväni johonkin Irlannin maaseudulle tai vaikka kiertämään jonkun maan pikkukyliä. Mulla tulee ahdistus jo Helsingissä ihmisistä. Liikaa tungosta, liikaa ääntä, liikaa ihmisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja omnomnom:
Kiva niitä silti oli katsella. Tykkää myös tosta Moldovan junasta. Moldovan matka kiinnostaisi kyllä itseäkin, varsinkin kun sinne nykyisin vissiin pääsee ilman viisumia. Mutta tällä hetkellä Japani on se ykkösjuttu eikä muille oikein jää aikaa.

Pääsee joo! Hieno maa köyhyydestä huolimatta, siellä se elelee omaa elämäänsä Euroopan laidalla. Moldova on aika yllättäen hyvä viinimaakin! Chisinauhun on länsimaiset tuulet jo puhkuneet, mutta maaseudulla tulee vastaan hevosvankkureita ja matkustajan kulkupeli on höyryveturivetoinen juna :). Mullakin on tuo Japani ollut listalla jo pitkään.

Alkuperäinen kirjoittaja ?.?:
PauhaavaSydän..harrastatko sinä valokuvaamista?aivan upeita kuvia,ihan ku postikortteja,ostaisin :)

Ohh, KIITOS :heart:! Harrastan sen verran mitä reissuilla tulee kuvattua, välillä saattaa kamera olla kuukausiakin laulamatta. Mulla on vain pikkuinen pokkarikamera, mutta kieltämättä järjestelmäkameran hankkiminen ois haave. Kiitos sulle vielä kommentistasi, pitänee pistää putiikki pystyyn jos kerran menekkiä ois, ainakin yhden asiakkaan verran :D.

Alkuperäinen kirjoittaja Kofeiinikatti:
On mulla suurkaupunkimmo oikeasti, enkä ole kovin matkustellutkaan. Ei ole vain ollut tilaisuutta tai varallisuutta sitten nuoruuden. Mutta joskus, kun on aikaa. Mies on monta vuotta puhunut Isosta Ompusta, minä taas toivoisin pääseväni johonkin Irlannin maaseudulle tai vaikka kiertämään jonkun maan pikkukyliä. Mulla tulee ahdistus jo Helsingissä ihmisistä. Liikaa tungosta, liikaa ääntä, liikaa ihmisiä.

Eikää, kun kannattaa lähteä heti :)! "Sitten joskus" voi olla liian myöhäistä! Eri asia tietysti, jos sille ei ole niin tarvetta kokenut..Mä elän matkustamisesta, niin hankala sanoa. Mutta ehkä voisitte tehdä kompromissin, että menisitte muutamaksi päiväksi New Yorkiin ja sieltä jatkaisitte pikkukyliin. Tällä systeemillä voi matkustaa ja nähdä mahtavia paikkoja myös erityisesti Italiassa, pieniä ja isoja kaupunkeja sikinsokin.

Yhteistyössä