lomalle lähtö jännittää ...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja petetty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

petetty

Vieras
Olen lähdössä pariksi päiväksi reissuun ilman avopuolisoani.
Avopuolisoni on välillä silloin tällöin etsinyt seuraa jne
ja sitten textaillut jonkin naisen kanssa ja kerran jopa tapasikin.
ja viime kerralla oli laittanut kuvansa kuvakkeeseen nettiin..
loma menee pilalle kun mietin mitähän se nyt tekee ja voinko luottaa häneen...
hän on luvannut että ei tee sitä toiste, mutta jossain vaiheessa tullut kuitenkin semmoinen "kömmähdys" taas ... :(
rakastan häntä, mutta välillä mietin onko hän se oikea minulle ?
en halua menettää häntä.
olemme olleet yhdessä noin 5 vuotta.
muilla samanlaisia kokmuksia?

On. Voit olla 100% varma, että etsii seuraa poissa ollessasi.
Mutta eipä hätä mitään. Sinun täytyy hoitaa tuo niin, että olet kuin et tietäisikään, sitten kun mies on rauhassa sopinut deittejä ja lastannut simkorttinsa täyteen naisten numeroita, kun luulee että et epäile mitään, niin otat ja seuraat miestä, katsot luurin, sivuhistoriat, kuitit, ja menet ja JÄMÄYTÄT hänet itse teossa. Tai vaikka laitat itse ilmoituksen ja sovit miehen kanssa tapaamisen muuna ihmisenä, katsopa hänen naamaansa kun tulee kahville kukka rinnassaan ja seuralaisena onkin oma vaimo. :D

Älä nosta meteliä mistään ennenkuin saat selville tarpeeksi, rikollinen kyllä palaa rikospaikalle ja sinun pitää vain olla hänen kannoillaan.
Meillä oli sama homma, mies jatkoi pettämistään ja naisten etsintää kunnes jäi todella kiinni pettämisestä. Ja kokoajan paheni, ensin seksiä, sitten alkoi jo hardcore ja kaikki helvetin pervoilut ja huorat oikein todenteolla, ja sitä mukaa mies sanoi että "ei enää tee sitä" Onneksi sain selville hänen touhunsa kun internetselaimeen jäi jälki ja hän tallensi vahingossa oman tunnuksensa deittisivulle, ja pääsin oikein seuraamaan koko keskustelua.

Niinkauan kuin mies ei ole jäänyt kiinni, hän voi selittää " En olisi mennyt oikeasti naimaan olin vain utelias"
" Laitoin kännissä seuranhaun mutten muista enää edes tunnuksiani sivulle"
ja kaikki nuo. Mutta ei savua ilman tulta, et voi uskoa selityksiä äläkä usko. Käytä järkeäsi, ei mies ohimennen mitään seuranhakua tee, vaan haluaa ja aikoo pettää. Sun pitää olla nyt fiksu ja ottaa hänet itseteossa kiinni.

Vasta sitten selviää että miksi, ja voiko suhdetta jatkaa. Nythän te vain pyöritte tuota samaa ympyrää, laittaako deittiilmoituksia vai ei, vaikka se ongelma ei ole ollenkaan se, ja mies vain johtaa sinua harhaan tuossa asiassa. Joudut ikäänkuin tahtomattasi miettimään tuota pettämistä ja se jatku niinkauan että mies jää kiinni, niin ettei voi kiistää mitenkään päin.
Silloin asioista puhutaan niidfen oikeilla nimillä, nyt mies suodattaa kaiken sanomansa ettei jäisi kiinni jostain tyhmästä deittailusta.
Ajattele sitäkin, kuinka naurettavaa tuo on. Jos vaikka itse menisit deittailemaan, mitä sulla pitäis liikkua päässä. Ei hitto vieköön noita miehiä!

Sovit miehesi kanssa että koska et voi olla varma sinäkin aiot käyttää lomasi siten mitä eteen tulee.. Kerro ihan rehellisesti että koska ei voi enää täysin luottaa on parempi antaa vapaat kädet-. Usein tuo menohalu vieraisiin kummasti tyssää kun siihen annetaan oikein lupa. Kun kuitenkin aina uudelleen tulet antamaan anteeksi vahinkopettämiset niin minkäs teet.

Pettää voi ihan koska tahansa. Ainoa keino, että olet varma siitä, ettei puoliso petä, on olla hänen kanssaan 24 h per päivä. Tämähän on mahdotonta. Joten vaihtoehtoina ovat vain luottaminen tai ei ketään.

Yhdyn toiseksi edelliseen puhujaan.
Ei auta jos ei kerran pettäminen lopu vaikka miten puhutaan, muu kuin lähteä pois lopullisesti.
Sanot että mene jätkä niin huoriin kuin ikinä haluat, sinä et enää välitä ja nyt pitää mennä itsekin miehiin terve vaan. Johan tulee sisu kaulaan paskiaisella.

en itse voisi ikinä seurustella miehen kanssa johon en voisi luottaa...
itse haluan kuitenkin luottaa mieheeni. oma mieheni on onneksi hyvin luotettava ja rehellinen (tämä on hänelle suorastaan kunnia-asia). itsekin pyrin olemaan täysin hänen luottamuksensa arvoinen. tälle ihanalle luottamukselle meidän on ollut helppo rakentaa hyvä parisuhde jossa me olemme luja tiimi ja pystymme yhdessä mihin vain.

Alkuperäinen kirjoittaja argh:
en itse voisi ikinä seurustella miehen kanssa johon en voisi luottaa...
itse haluan kuitenkin luottaa mieheeni. oma mieheni on onneksi hyvin luotettava ja rehellinen (tämä on hänelle suorastaan kunnia-asia). itsekin pyrin olemaan täysin hänen luottamuksensa arvoinen. tälle ihanalle luottamukselle meidän on ollut helppo rakentaa hyvä parisuhde jossa me olemme luja tiimi ja pystymme yhdessä mihin vain.

Argh: menee se viisaskin vipuun.
Niin oli minunkin miehelleni kunnia asia, oikein palopuheita ja saarnoja piti mulle kuinka uskollisuus on suhteessa tärkeää, ihan auhteen alusta asti. Oli välillä mminusta mustis mutta rauhoitttui kun puhuttiin, ja todettiin että pettäminen kaikissa muodoissa on väärin. Oikein hyvät perustelut ja selitykset, mitkä ovat hänen periaatteensa. Ja kauheat vuodatukset kuinka entinen oli pettänyt vuosia sitten, ja kuinka se voi ihmistä loukata sellainen.

Periaatteet murtuivat kaukosuhteen aikana, ja treffi-palstat lauloivat, tapaamisia sovittiin samaan aikaan, kun minun kysyessäni asiaa "kaikki on ihan hyvin". Ajattelin että täytyy olla hirveä nainen minun, jos noin periaatteen mies oikein pettämään sortuu!.

Ja niin meni minunkin periaatteeni, luulin että jätän miehen kerrasta. Mutta enpä oikein voinut, vaan hän sai puhuttua minut takaisin, ja vannoi ettei petä ..ENÄÄ. Niinhän sitä luulisi että ei anna anteeksi, mutta miten sinä perheesi jäsenelle selkäsi käännät? Ei se ole niin helppoakaan. Tosin muutin kyllä tavarani pois, mutta niin sieltä tuli sellainen itku ja parku että sydämeni heltyi.

Oletko hyvä Argh seurustellut 2 vai 3 viikkoa uskollisen miehesi kanssa?
Ei sillä että väittäisin että kaikki miehet pettävät, vaan ihan vain sitä tässä kerron sulle että älä pidä noita "periaatteita" mitenkään kiveen kirjoitettuna. Mies on mies vaikka voissa paistaisi, ja ei tiedä mikä on se teidän suuri käänteentekevä kriisinne, jonka jälkeen mies pettää.

no voin sanoa että yhdessä ollaan oltu useampi vuosi, yhdessä asuttu 2, kihloissa vuosi ja ensi kesänä naimisiin. ei mitään luottamusongelmia. niin ja kyllähän naisetkin pettää että älkääpäs sisko kullat laittako kaikkea miesten syyksi. jos ajattelette että mies=petturi jo valmiiksi, kuinka sitä luottamusta voisi edes syntyä? ihmiset on yksilöitä.

miestäni ei ole petetty eikä hän ole pettänyt. itse olen nuoruudessani pettänyt entistä poikaystävääni ja en ikinä tekisi sitä enää. varsinkaan miehelle jota rakastan. pitää elää niin että voi katsoa toista silmiin kun rakkautta vannoo. tiedän että mikään ei ole elämässä varmaa... mutta luotan mieheeni ja meidän rakkauteen.

Onpas Viisaan neuvot tosi omituisia. Mitään ei ole, jos ei luota toiseen. Suhde ei voi toimia. Ainoa mahdollisuus on luottaa niin kauan kun voi luottaa. Ketään ei voi kytätä 24 h per päivä. Pettämiseen menee vain muutamia minuutteja, jos sikseen. Sillä, onko ketä petetty ja milloin, ei ole mitään tekemistä kunkin suhteen aikana. Kaikki voi aina olla toisin seuraavissa suhteissa. Minua on petetty lukemattomia kertoja (eri miehet). Mutta aina, jos lähden uuteen suhteeseen, lähden siihen luottaen toiseen 100 prosenttisesti. Jos en voi niin tehdä, en lähde siihen. Argh, jatka samaa linjaasi.

Yhteistyössä