Loman tarpeessa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onellinen vaimo-ko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onellinen vaimo-ko

Vieras
Varasin juuri matkan miehelleni ja minulle Tallinnaan pidennetyksi viikonlopuksi. Menemme kylpylälomaselle, lapset jää miehen veljelle siksi aikaa hoitoon. Ihanaa, kun on reissu tiedossa, johan tässä meinasi pää haljeta jo..Viimeksi oltu maaliskuussa kahdestaan, siis ihan oikeasti. No öitä ei lasketa kun kuopus nukkuu omassa huoneessa ja antaa mun nukkua jopa 2h putkeen.

Ihanaa irrottautua arjesta hetkeksi ja lähteä viettämään laatuaikaa tärkeimpäni kanssa.

Tallinnaan siksi, että rahatilanne on heikohko, eikä muualle oikein ole varaa. Kiva kuitenkin lähteä vähän "ulkomaille asti" heh, tosi kauas :D

hieman tulee kateuden tunne, minä kuulun niihin, joille mies ei merkitse mitään kun nuo lapset tehty. he ovat tärkein. siis joo, kyllä minä miestä kunnioitan ja välitän ja olen alkanut miettiä, että varmaan hoidankin hänet vanhana jos itse pysyn terveempänä, mutta mutta. seksiä? mitä se on?

kuules, lapset kun on muuttanu niin kauheesti koko parisuhdetta. Lapsia en toki syytä vaan tätä arkea, ja aherrusta, parisuhde kun tuppaa jäämään hoitamatta tyystin välillä. Hyvä, että edes tässä vaiheessa huomattiin kysyä miehen veljeltä, josko voisi hoitaa kolmea muksuamme muutaman päivän ja onneksi hän suostui. Mieheni on aina ollut ns. aktiivinen osapuoli seksiasioissa ja minä taas se lahnampi.

Meidän vaki amma muutti pois ja nyt oltu reilu puoli vuotta ilman lastenvahtia. Alkaa tuntua väliin et pää leviää. Mies pitkiä päiviä töissä ja minä sit yksin noiden kuuden kanssa.
Nyt sovittiin kaverin kanssa et se tuo eka omat lapset meille ja minä vien sit nuo sinne viikonlopuksi. Ei vaan tunnu niillä suunnitelmat edistyvän et saa nähdä jääkö taas toteuttamatta.
Me ei päästäis ees tallinnaan asti. Hyvällä tuurilla hotelliin tai kylpylään jos mökille ei just sillon pääse heikkojen jäiden takia.
Mutta kiljuen lähtisin lomalle kun sais nuo lapset jollekin.