O
onko kokemusta tai tietoa
Vieras
-Eli mulla olisi vielä ensi viikko lomaa ad torstaihin. Maanantaina kumminkin lääkäriaika + ultraääni, jossa tiedän että minulle kirjoitetaan sairaslomaa sinne asti kun äitiysloma alkaa. Miten tuo palkka tuolta varsinaiselta vuosiloma ajalta menee? Eli saanko vuosilomasta palkan normisti noilta neljältä päivältä vai maksetaanko minulle sairaslomapalkka? Sopimusala KV-TES. Nuo lomapäivät on jo vahvistettu -tietenkin- joten en pysty niitä siirtämään/säästämään äitiys-ja vanhempainvapaan jälkeen pidettäväksi.
-Nuo vuosiloman päälle osuvat slomapäivät varmaan myös vähentää niitä slomapäiviä mitä saa täydellä palkalla olla poissa töistä, eikös?
-Ja eikös äitiyslomalta makseta kuitenkin täysi palkka ekoilta kuukausilta (vakituinen työsuhde on) vaikka sitä edeltää sairasloma, jolla tippunut jo pienemmälle palkalle?
-Nuo vuosiloman päälle osuvat slomapäivät varmaan myös vähentää niitä slomapäiviä mitä saa täydellä palkalla olla poissa töistä, eikös?
-Ja eikös äitiyslomalta makseta kuitenkin täysi palkka ekoilta kuukausilta (vakituinen työsuhde on) vaikka sitä edeltää sairasloma, jolla tippunut jo pienemmälle palkalle?