Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:kelläs ny valkoset vaatteet * raapii päätä*
Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:kelläs ny valkoset vaatteet * raapii päätä*
Nii oon mää sairaalas töissä mut en hoida ketään tai mitään!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:kelläs ny valkoset vaatteet * raapii päätä*
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:kelläs ny valkoset vaatteet * raapii päätä*
Oot osastonsihteeri?
Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:Mooooi!
:wave:
Just mietinkin kun ei olla pitkään aikaan täällä törmätty. Yksäriä meinasin laittaa, mut kun ei mulla varsinaista asiaa kuitenkaan ollu niin on sitten sekin jääny.
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Muistetaanhan me :wave: :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Muistetaanhan me :wave: :hug:
Mitä sibula? :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Muistetaanhan me :wave: :hug:
Mitä sibula? :hug:
Eiiiiihj kummempaa B)
Toi pienin muikku on kauheessa vesirokossa(jossain on se ketjukin ja siellä kuva)
Et tällä hetkellä vähän ankeeta mut muuten vain perushyvää
Mitäs kananen?
Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Kananen käy ma-pe 8-16 töissä ja tykkää ja alkaa piip&piip -merkin vaate-edustajaksija on siitä koooovin innoissaan!! Tarttis vaan saada kutsuja kalasteltua, mut ei oo toi kaveripiiri edes ollut kovi avulias... :kieh: