Alkuperäinen kirjoittaja Ei julkista päivähoitoa kuten Suomessa:
Oletteko siis molemmat menossa töihin? Minkä ikäisiä lapsia teillä on?
Lontoon lähellä asuva kaveri juuri hiljattain kertoi, että ei voi edes harkita paluuta töihin, koska ei olisi varaa pistää lasta hoitoon. Hoitomaksut kun ovat ihan älyttömät. Meinasi siis olla kotona siihen saakka, kun lapset menevät kouluun (vaikka siis haluaisikin jo mennä töihin). Oli laskenut että työmatkakuluineen ja noiden hoitomaksujen kanssa töihin paluu ei siis todellakaan ole hänen palkallaan mahdollista. Surullista.
Lapsi on nyt vasta 1,5v joten missään nimessä ei haluttaisi hoitoon häntä vielä laittaa. Ajatus oli, että minä kävisin töissä (kielitaito on parempi) ja mieheni olisi kotona lapsen kanssa. En sitten tiedä pystyykö siellä elämään yhden palkalla? Olen valmis tekemään ihan mitä tahansa töitä. Työkokemusta on lähinnä asiakaspalvelutehtävistä (myyjänä, vastaanottovirkailijana, sihteerinä ). Yliopisto-opinnot on vielä kesken, enkä ehdi niitä valmiiksi samaan, mutta opettaja minusta on tulossa

En odotakaan, että saisin opettajana siellä toimia, koska eihän mulla ole vielä sitä pätevyyttä, mutta olen valmis tosiaan tekemään mitä tahansa.