Miksi juuri Lontoo? Manchester/Birmingham/Glasgow on halvempia ja mun mielestä sata kertaa viihtyisämpiä kuin Lontoo.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Miksi juuri Lontoo? Manchester/Birmingham/Glasgow on halvempia ja mun mielestä sata kertaa viihtyisämpiä kuin Lontoo.
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Nyt kun mainitsit, että teillä olisi asunto odottamassa Suomessa ja miehelläsi duunipaikka, niin tilanne muuttui mielessäni täysin. Maitojunalla pääsee aina takaisin. Eli lähtisin kokeilemaan... Tosin Lontoon jättäisin edelleen väliin. Siellä ette pysty siedettävää elintasoa ylläpitämään. Muuallakin todella tiukkaa, mutta oikealla asenteella varmaan pärjää. Asuminen on kyllä kaikkialla Britanniassa kallista. Esimerkkinä yksi kaveri joka asuu Manchesterissä. Asuu yhden makkarin kämpässä, on duunissa leffateatterissa. Asumismenot nielee puolet palkasta. Mun mielestä tuosta voi lähteä teidän tilanteessa laskeskelemaan.