Lookfantastic.com - missä ihmeessä tilaukseni on???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kekkemos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kekkemos

Vieras
Tilasin siis tuolta sivulta 17.10. hiustuotteita. Sain tästä tilausvahvistuksen sähköpostiini ja siinä kerrottiin, että laittavat sähköpostia, kun tilaukseni lähetetään.

My account -sivulla tilaukseni kohdalla lukee "dispached", eli lähetetty 17.10. Mitään muuta sähköpostia en ole sieltä saanut, en seurantakoodia tms. Eikä lähetystä ole kuulunut... Laitoin sinne eilen kysymyksen, että missä lähetykseni on, mutta en ole saanut vielä vastausta.

Onko muilla samanlaisia kokemuksia ko firmasta? Onkohan ne nyt sitten lähetetty ja paketti hukkunut jonnekin, vai että niitä ei oikeasti ole vielä lähetetty..? Ärsyttää, jos 60 euroa meni kankkulan kaivoon!

Minulla on ainoastaan hyviä kokemuksia kaupasta.
Tosin olenkin tilaillut meikkejä sieltä, ja aina on tulleet ongelmitta ja suht nopeasti.
Käsittääkseni nykyään on jotakin säädöksiä, ja sivuillakin mainitaan joidenkin tuotteiden kohdalla asiasta.
Mitä hiustuotteita tilasit?. Jonkunsortin putelit kun eivät tule ilmateitse, kun niitä ei saa koneeseen viedä. Eli tulevat maata pitkin ja siksi postitus on paljon hitaampaa.
Tarkistappa asia.
Mutta varmastikkin tilauksesi perille saat ennemmin tai myöhemmin.

Jossain vaiheessa tuli muutos että aerosoleja ei toimiteta lentoteitse.

Jos oliat aerosoleja, niin ehkä ovat nollanneet tilauksen, onko tullut jotain infoa?

Tai sitten se vaan kestää....

[QUOTE="vieras";29159430]Jossain vaiheessa tuli muutos että aerosoleja ei toimiteta lentoteitse.

Jos oliat aerosoleja, niin ehkä ovat nollanneet tilauksen, onko tullut jotain infoa?

Tai sitten se vaan kestää....[/QUOTE]

Yksi aerosoli on tilauksessani. Maksukin on jo veloitettu, eli tuskin ovat tilausta nollanneet. Ärsyttävää.

Olen tilannut monta vuotta LF:sta ja nyt tilaaminen loppuu. Tein tilauksen 15.9.13 ja edelleenkään en ole saanut yhtäkään tuotetta (tavallinen hoitsikka ja shampoo).
Olen täyttänyt yhden valituslomakkeen (+monta e-mailia "omilla sivuilla") ja lupasivat laittaa lähetysvahvistuksen, kun uudet tuotteet postitetaan. Mitään ei kuulunut ja tiedustelin tuotteita pari pvää sitten (tässä vaiheessa pyysivät täyttämään myös uuden valituslomakkeen;). Vastasivat, että tuotteet oli lähetetty 11.10.13.
Luulisi, että tuotteet olisivat jo tulleet, jos ovat tullakseen. Että näin! Täytyypä etsiä jatkossa hieman luotettavampia toimittajia...

Minä olen tilannut vuosia sieltä, tuotteet tulleet ihan jees ajassa ja oikein. nyt kuitenkin marraskuun jälkeen olen tilannut useasti, ja voin kaksi pakettia tullut perille, toinen kuitenkin viottuneena, tuotteita puuttui, ja viikojen kirjeenvaihdon jälkeen ei vieläkään mitään korvausta, uutta tuotettta tms. nyt taas on yksi lähetys hukassa, joka on heiltä lähtenyt 24.12. Homma ei pelaa enään juuri ollenkaan! olen niin vihainen tuohon kirjeenvahtoonkin, koskaan et pysty vastamaan suoraan heidän postiin ja kaikki on ihan hemmetin vaikeaa! Nyt kierrän puljun kaukaa!

Todella surkeita kokemuksia on täälläkin lookfantasticin toiminnasta!

Tilasin ison tilauksen shampoita, jonka vastaanotin rikkinäisenä. Kolme shampoota kahdeksasta oli hajonnut kuljetuksessa.

Kymmenen viestin jälkeen omilla sivuilla minulle luvattiin hyvityksenä kaksi uutta shampoota. Käsittämätöntä että hyvitys on vain kaksi shampoota, vaikka kolme oli hajonnut ja koko tilaus saapui minulle yltä päältä shampoossa.

Lisäksi luvatut kaksi hyvitys shampoota eivät ikinä saapuneet ja kun niitä tiedustelee on vastaus vain että ovat ne toimitettu.

Jäi todella paska fiilis koko kaupasta, en suosittele kenellekkään!!!

Tilasin kuukausi sitten 1. kerran sampoota Lookfantastic -verkkokaupasta. Postimies soitti ovikelloa kahden viikon kuluttua ja toimitti ehjän paketin, jossa oli tilaamani tuote vahingoittumattomana.

Päätin uskaltautua tilaamaan uudelleen vielä koemielessä (eli pienehköllä summalla) pari pulloa hoitoainetta. Paketti tuli tänään kotiin toimitettuna ja jälleen kaikki oli kunnossa.

Aion käyttää em. verkkokauppaa jatkossakin. Jos tilauksia ei kuulu, tai ilmenee muita ongelmia, palaan raportoimaan tänne. :)

Jaa, minun aloittama ketjuni :) En siis ikinä saanut tekemääni ja maksamaani tilausta. Lieneekö vika sitten putiikin vai Itellan? Luottokunnan kautta sain rahani takaisin.

Ja nykyisin tilaan vain gorgeousshopista :) Jo kaksi tilausta takana ja erinomaiset kokemukset.

Ainiin, tuohon aloitukseeni piti lisätä, että kun kyselin marraskuussa tilaukseni perään vastattiin putiikista että tilaus on lähetetty. Kun tein kirjallisen reklamaation, ilmeni ettei sitä olekaan lähetetty. Ja lopulta se sitten lähetettiin marraskuun lopussa, mutta se ei siis koskaan saapunut siitä huolimatta perille.

Myyjä voi lähettää tilauksen, joka sitten jää tulliin joka lajittelee lähetyksistä kiellettyjä aineita pois. Voi olla, että on palautunut tuotteet lähettäjälle, jota ei ole kiinnostanut sinun kitinäsi saapumattomasta tuotteesta.

Muistui mieleeni tämä ketju ja ajattelin laittaa hiukan päivitystä. Tilasin pari viikkoa sitten isot pullot sampoota ja hoitoainetta LookFantasticistä. Reilun viikon kuluttua hain postista tilaamani tuotteet. Jälleen siis kaikki meni kuten pitikin ja säästin Suomen hintoihin verrattuna yli sata euroa. Asioin tuolla jatkossakin. Ikävää, että kaikilla ei ole ollut yhtä positiivisia kokemuksia.

Olin melkein tilaamassa RedKen aerosol tuotteita edullisemmin ulkomailta, mutta huomasin että lookfantastic kertoo International Deliveries säännöissä ehdon, että tiettyjä tuotteita ei lähetetä UK:n ulkopuolelle, mm. aerosol tuotteet kuuluvat tähän.
http://help.lookfantastic.com/index.php?action=artikel&cat=39&id=221&artlang=en

"Please note that we do not ship certain products outside the United Kingdom. These include, but are not limited to, all electronic products, aerosols, fragrances, and liquids with high alcohol content. Orders received for such products that are destined for shipping outside the UK will be cancelled. "

Huono kokemus. Tilasin liran pullon Joicon rekkua ja Nuxen tuotteita Black Fridayn aikaan marraskuussa ja sinne tielle ovat jääneet.
Asiakaspalvelu vastaa kuin aivoton - on ikään kuin ymmärtämättä ongelmaa. Toteavat, että ovat lähettäneet tuotteet mutta eivät voi auttaa muuten.
En tiedä, miten tähän pitäisi reagoida. Vaatiako uusia tuotteita vai rahallinen hyvitys. Jos he ovat lähettäneet tuotteet ja postissa on paketti pöllitty, kumpi meistä silloin kantaa lopullisen vastuun..

Yhteistyössä