loop hoito + kondylooma virus + sekafloora + raskautumis haaveet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mixtuura
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mixtuura

Vieras
Kyselen kokemuksia ja mielipiteitä.

Suunnittelemma lasta. Kävin sitten papassa vain varmuuden vuoksi. Tuloksena oli jonkinlainen bakteeri tulehdus johon sain 10pv kuurin flagyl compia. Tämä on jo hoidettu. Tämän lisäksi papassa näkyi kohdun suulla keskivaikeira muutoksia eli cin2. Puhtausluokka oli 2 johtuen varmaan kondyloomasta ja tuosta tulehduksesta. Minulle tehtiin loop-hoito, poltettava alue oli hyvin pieni mutta keskivaikea. Ulkoisia näkyviä kondylooman omaisia syyliä ei ole.

Odotamme aikaa lapsettomuushoitoihin n. 3kk päähän. Miehen siemennestenäyte on tutkittu ja oli normaali. Minulla kierto 27-29 pv ja ovulaatio (oireista päätellen) tulee noin kp 12 tai 13.

Kuinka suuri mahdollisuus olisi raskautua luonnollisesti. Onko kellään vastaavanlaisesta kokemusta miten olisi loop hoidon jälkeen raskautunut. Olisiko mahdollista että tulehdus olisi voinut vaikuttaa ettei ole tärpännyt, entäs solumuutokset ?

Kertokaa omia kokemuksia vastaavanlaisista tilanteista ! Vertaistukea siis hieman haen ja toivoa yrittämiseen. Lapsihaaveet ovat suuret, ilman tosin mitään paineita. Olen vasta vähän yli 20vuotias ja aikaa on paljon, kumminkin toivoisin pian tapahtuvan jotakin. Yrittämistä on takana kumminkin jo 8kk Ja haluaisin tehdä voitavani jos voin Itse auttaa tilannetta jotenkin.

Yhteistyössä