Lopetin imetyksen; antakaas vinkkejä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aamuntorkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

aamuntorkku

Aktiivinen jäsen
20.01.2005
15 181
2
36
Poika on nyt 11½ kk ja tuossa just oli flunssassa ja niin kovassa nuhassa, että ei pystynyt imemään rintaa, vaan suuttui, kun yritin tarjota. No, sit päätinkin, että lopetan nyt imetyksen samalla kokonaan, koska olin jokatapauksessa aikonut lopettaa tuossa vuoden rajapyykillä.

Ja sitte se asiaan: kun en nyt sitte ole päässyt vielä totuttamaan poikaa kunnolla TAVAN ( :whistle: ) maitoon eli joudun tässä hetken jotain korviketta juottamaan, niin

Pitääkö mun sitte antaa tota kakkos- vai kolmoskorviketta???

En oo ikinä korvikkeiden kanssa pelannu, joten tietämys nolla...
:flower:

mun mielestä voit kyllä antaa mitä vaan korviketta mutta nan3 taitaa olla 10kk ylöspäin. voithan eka antaa vaikka viikon ykköstä ja sit viikon kakkosta ja sit kolmosta ja eikös sit vuoden ikäsenä anneta jo tavan maitoo. ei kai niillä korvikkeilla niin paljon eroo oo mitä antaa

ei sillä niin väliä oo mitä maitoa annat. mut mä antaisin ensin noin viikon esim. tutteli 2:sta ja sitte jo viikon jälkeen rupeaisin antamaan pieniä määriä ihan normi maitoa...

No eikö toi nyt oo vähän turhaa ensin totuttaa korvikkeeseen ja sit tavan maitoon. Kyllä sen pienen maha todennäköisesti reagoi sille korvikkeellekin yhtälailla kuin maidolle.

Alkuperäinen kirjoittaja hm:
No eikö toi nyt oo vähän turhaa ensin totuttaa korvikkeeseen ja sit tavan maitoon. Kyllä sen pienen maha todennäköisesti reagoi sille korvikkeellekin yhtälailla kuin maidolle.
No sillä en uskalla ihan heti alkaa antaa normaalia maitoa, kun tossa reilu kuukausi sitten aloitin totuttelun piimällä, viilillä ja raejuustolla ja ihan selvästi vauvalla meni paukutteluksi se homma. Sitte pidinkin vähän taukoa ja nyt pikkuhiljaa ajattelin alkaa taas kokeilemaan. Ja kyllä kai se vauva tän opetteluajankin maitotuotteita tarttee..

Annoin aamulla kakkosta, mut oliskohan se hyvä sitä kolmosta antaa suoraan..

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Anna vaan sitä TAVAN maitoo, lantraa aluks vähän vedellä ja voit vaikka pikkasen lämmittää.

En uskalla suorilta alkaa antaa normimaitoa. Mut teenpä niin, että annan tota kakkosta ja pikkuhiljaa (kunhan ollaan eka harjoiteltu hapanmaitotuotteilla) totutan siinä seassa. Jätän ton kolmosen väliin.

Yhteistyössä