Lopetin imetyksen, koska tää tissien pakkautuminen maidosta loppuu?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AnniHelena71
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

AnniHelena71

Jäsen
07.01.2009
648
0
16
Poju 10kk ja tehtiin pesäero viikonloppuna risaisten öiden takia. Mä lähdin esikoisen kanssa viikonlopuksi reissuun ja mies jäi pojun kanssa kotiin. Ihan hyvin oli mennyt, poju juo sujuvasti nokkamukista. Yötkin sujuu paremmin.

Mulla vaan pakkaa maitoa rintoihin, olen käsin lypsänyt pahimmat pakotukset pois mutta koska se maidon tulo oikein ehtyy? Koko ajan on arat ja kipeät ja kovat. Onneksi on aina ollut hidas herumisrefleksi, mitään ei valu ulos (koskaan enkä missään vaiheessa ole liivinsuojuksia tarvinnut).

Mä taas olin onnellinen, että maito herui herkästi, joten eipä pakkautunut missään vaiheessa kipeästi tisseihin. Mulla se maidon tulo loppui kyllä todella nopeasti, ei siinä montaa päivää mennyt kun ei enää mitään tullut

Meillä imetys lopetettiin pari viikkoa sitten. Kolme päivää olin tosi kipeä ja rinnat kosketusarat, mut sit helpotti. Kerran lypsin enimmät (puoli tuttopulloa) pois.

Yleenäs helpottaa n. viikossa. Jos ei niin kannattaa lääkäristä hakea kuuri sen maidon nousun lopettamiseen. Kaveri lopetti vuosikkaan imettämisen ja maitoa vaan tuli ja tuli :) kunnes sai lääkkeet.

Yhteistyössä