V
Vierasta kaduttaa
Vieras
Lopetin imetyksen pari päivää sitten. Jo nyt kaduttaa ja on todella huono omatunto. Lapsi ei itke tissin perään mutta sylissä yrittää välillä mennä "imetysasentoon" ja repiä paitaa.
Ahdistaa myös se saako lapsi tarpeeksi maitoa. Olen antanut tavallisen maidon ja Nanin sekoitusta ruuan kanssa. Menee ehkä noin 2-3dl yhteensä päivässä ja sitten noin 2 dl jogurttia tai viiliä välipalana. Aamu- ja iltapuuron mukana saa maitoa yhteenä noin 3dl.
Lapsi painaa noin 7300g.
Ajattelin imettää vähintään 12kk mutta toisin kävi
. Lapsella on ollut jo melkein 2 kuukautta ikävä tapa purra tissiä ja kieltäminen ja muutkaan keinot eivät ole auttaneet puremisen lopettamiseksi. Tiedän että pureminen johtuu hampaiden tulosta mutta tieto ei lohduta paljoa silloin kun hampaat isketään nänniin kiinni. Kuluneen 2 kuukauden aikana oli noin viikon jakso joilloin pureminen lakkasi ja imetys oli taas ihanaa mutta 2 viikkoa sitten pureminen alkoi taas.
On kuitenkin vahva epäonnistumisen tunne ja tuntuu että luovutin kuitenkin liian helpolla. Lapsi on minulle toinen. Esikoista imetin n.12kk.
Vauva on nyt noin viikon vajaa 11 kuukautta.
Ahdistaa myös se saako lapsi tarpeeksi maitoa. Olen antanut tavallisen maidon ja Nanin sekoitusta ruuan kanssa. Menee ehkä noin 2-3dl yhteensä päivässä ja sitten noin 2 dl jogurttia tai viiliä välipalana. Aamu- ja iltapuuron mukana saa maitoa yhteenä noin 3dl.
Lapsi painaa noin 7300g.
Ajattelin imettää vähintään 12kk mutta toisin kävi
On kuitenkin vahva epäonnistumisen tunne ja tuntuu että luovutin kuitenkin liian helpolla. Lapsi on minulle toinen. Esikoista imetin n.12kk.
Vauva on nyt noin viikon vajaa 11 kuukautta.