Lopetin pillerit viime vuoden heinakuussa, sen jalkeen tuli kahdet kuukautiset ja nyt ei ole seitsemaan kuukauteen ollut kuukautisia, paitsi pari kuukautta sitten laakkeilla aiheutetut. Oireita on ollut minullakin jos jonkinlaisia, kramppeja ja menkkakivun tapaista kipua vaikkei mitaan kuulu. Valilla olen tulkinnut jopa raskausoireiksi mutta testit ovat olleet negatiivisia.
Laakarista sain kerran piilerit, tunnetaan kai Suomessa nimella Terolut, jolla tuli kuukautiset mutta vain sen yhden kerran. Nyt olen menossa taas laakarille, tehdaan hormonikokeita ja yritetaan loytaa jokin hoitokeino jotta voisin tulla raskaaksi. Raskaus on toiveissa mutta tassa tilanteessa aika mahdottomuus, harmittaa kun on tavallaan itse aiheutettu ongelma. Jos taman olisin tiennyt niin en taatusti olisi ikina pillereita syonyt, onneksi sentaan tajusin lopettaa jo viime kesana enka niita enaa tulee koskaan syomaan, kehotan todella miettlmaan tarkasti niiden kayttoa koska ei ole mitaan tietoa siita mita ongelmia voi todella tulla ja kenelle niita tulee.
Jotkut vaittaa ettei johdu pillereista, mutta laakari sanoi etta kylla johtuu ja tiedan etta tapauksia on vaikka milla mitalla. Laaketeollisuus tienaa ja negatiivisista asioista ei juurikaan haluta mainita, kamalaa kun noita aletaan antamaan ihan nuorille tytoille ja vaitetaan ettei vuosien keinotekoisten hormonien paivittaisella kaytolla ole mitaan vaikutuksia niiden lopettamisen jalkeen.