Lopetin tupakoinnin.. JA LIHOIN melkein 10kg!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Arvatkaa, ottaako päähän :( Olen juuri muutama vuosi sitten saanut rankan laihdutuskuurin kunnialla päätökseen ja 26 kiloa putosi.. Ja nyt en näitä tulleita kiloja saa pois millään.. en pääse alkuun ollenkaan :( NÄLKÄ vaivaa koko ajan, olen totuttanut kehoni "ähkyoloon" ja nyt tuntuu nälältä vaikka olisi juuri syönyt, kun syön kuten normaalit ihmiset.

MITEN TÄSTÄ RUUAN HIMOSTA PÄÄSEE EROON???

Hypnoosi? Lääkärille meno? Muita vinkkejä?

ps. nutrilett kokeiltu jo, en kykene siihen :/

Mulla auttoi runsasproteiininen säännöllinen ruokailu. Eli oli oikeasti kylläinen olo, mut naposteluvaivaan söin rehuja ja hedelmiä ja purkkaa :) ja paljon vettä/vichyä juomaksi.
Sitten kun sain ruokanälkähimoa pois, aloitin liikkumisen. Kävely, hölkkä linjalla...
Tsemppiä!

Jostain joskus luin, että tupakoijilla se nikotiini pitää kropan niin ylikierroksilla, että sen vuoksi aineenvaihdunta on nopeampaa kuin muilla. Sitten kun tupakointi loppuu ja jos syö saman verran kun ennenkin eikä lisää liikuntaa, paino alkaa nousta.

Jostain joskus luin, että tupakoijilla se nikotiini pitää kropan niin ylikierroksilla, että sen vuoksi aineenvaihdunta on nopeampaa kuin muilla. Sitten kun tupakointi loppuu ja jos syö saman verran kun ennenkin eikä lisää liikuntaa, paino alkaa nousta.

Just näin, pitäis vähentää 300-500kcal/vrk, mut mä ainaki lisäsin sen verran niinku tupakoinnin "korvikkeena" :)

Täytyy nyt kokeilla tota proteiinia lisätä, sillä totta on sekin että hiilareita syön aivan liikaa.. Välillä mietin, olisiko kannattanut jatkaa tupakointia, sillä tää lihominen ja pulleana olo on aivan pe*seestä!!

Yhteistyössä