Loppumaton yskä ja mitään selkeää vikaa ei löydy... ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pusse"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko mykoplasma-näyte otettu? Se on yleinen sitkeän ja pitkän yskän aiheuttaja.

Ei ole tapahtunut mitään muuta kuin käyty kaksi kertaa lääkärissä, lääkäri kuunnellut keuhkot, sanonut jotain epämääräistä "seurailkaa" ja "nyt se on parempi, mutta seurailkaa edelleen." Mitään näytteitä tai hoitotoimenpiteitä ei ole tehty eikä ehdotettu.

[QUOTE="Pusse";23922847]Ei ole tapahtunut mitään muuta kuin käyty kaksi kertaa lääkärissä, lääkäri kuunnellut keuhkot, sanonut jotain epämääräistä "seurailkaa" ja "nyt se on parempi, mutta seurailkaa edelleen." Mitään näytteitä tai hoitotoimenpiteitä ei ole tehty eikä ehdotettu.[/QUOTE]

Sinun pitää ehdottaa itse, että ottavat mykoplasma- näytteen. Ja samalla vaikka IgE:n määrittäminen seerumista.

Sinun pitää ehdottaa itse, että ottavat mykoplasma- näytteen. Ja samalla vaikka IgE:n määrittäminen seerumista.

Tää onkin niin hienoa koko jutussa, että lääkäriin mennessä pitää jo itse tietää vaivan aiheuttaja ja kymmenen muuta vaihtoehtoa sille ja mitkä tutkimukset pitää tehdä, mistäköhän hyvästä ne lääkäritkin palkkansa saa... =)

Onneks on tää netti nykyään, eihän mun kannattais muuten lääkäriin mennä ollenkaan kun en tiedä edes mitä kaikkia tutkimuksia on mahdollisuus tehdä...

Nyt kun lueskelin tosta mykoplasmasta vähän lisää, niin mustakin alkaa tuntua että se vois olla sitä hyvinkin...
Mutta tietysti vielä jänskättää toi astman mahdollisuus. Yskiminen tosiaan on rajumpaa pojan nukkuessa, mutta toisaalta kuulostaako se vaan siltä yön pimeydessä ja hiljaisuudessa...

[QUOTE="Pusse";23923049]Tää onkin niin hienoa koko jutussa, että lääkäriin mennessä pitää jo itse tietää vaivan aiheuttaja ja kymmenen muuta vaihtoehtoa sille ja mitkä tutkimukset pitää tehdä, mistäköhän hyvästä ne lääkäritkin palkkansa saa... =)

Onneks on tää netti nykyään, eihän mun kannattais muuten lääkäriin mennä ollenkaan kun en tiedä edes mitä kaikkia tutkimuksia on mahdollisuus tehdä...[/QUOTE]

Tätä se on tämä nykyaika. Tuntuu välistä ettei lääkäreitä oikein kiinnosta.

Yhteistyössä