Loppuraskauden lepo mahdotonta esikon kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokemuksia?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Esikoinen syntyi ihan ajallaan, ei ennenaikaisesti :) Neuvolassa sanottiin myös että uudelleensynnyttäjillä aika tavallista että on enempi näitä vaivoja ja kohtu voi olla supisteluherkempi. Supistukset minulla ei ole kovin kipeitä, mutta inhottavia. Ei ne toistaiseksi mitään ole aiheuttanut.

Jep, olisi varmaan pitänyt tuosta meidän ennustuspallosta katsoa että toinen raskaus on tällä tapaa rankempi, kun ekassa ei supistellut kertaakaan ennen synnytystä :D Voi jestas että ollaan miehen kanssa idiootteja. Varmasti olisi yhtä auvoa jos oltaisiin "tehty" kakkonen vasta sitten kun esikoinen on vaikka 6 v. Pelkkää auvoa! Juu kannattaa varmaan muutenkin elämässä jättää kaikki asiat jatkossa tekemättä, jos siitä VOI olla jotain vaivaa ja haittaa, hei, kiitti neuvosta!

:D

[QUOTE="jonna";30643101]Ja huomaan ettei sulla ole minkäänlaista äidin itsesuojeluvaistoa, että pitäisit itsestäs huolta lasten vuok, tai pelkoa tai suojevaistoa vauvas puolesta.
[/QUOTE]

Juu ei ole. Silkkaa välinpitämättömyyttäni tälläisen aloituksenkin tässä tein... juujuu..

:D

Eli se on sit vähän niin kuin herran haltuun, tulee jos on tullakseen, syntyy jos on syntyäkseen, kuolee jos on kuollakseen ja vaimojakin saa ottaa uusia jos entiselle jottain käy.

[QUOTE="jonna";30643124]Eli se on sit vähän niin kuin herran haltuun, tulee jos on tullakseen, syntyy jos on syntyäkseen, kuolee jos on kuollakseen ja vaimojakin saa ottaa uusia jos entiselle jottain käy.[/QUOTE]

Niin, ei minua totaaliseen _vuodelepoon_ ole määrätty, mutta se tais sulta mennä vähän nyt ohi... :D Kyllä minä sit varmaan olisin jo sairaalassa makaamassa, jos mitään ei saisi tehdä ja tilanne olisi vauvalle uhkaava. Minulla tulee supisteluja välillä vessareissuillakin, pitäiskö minun nyt pistää vaipatkin vielä päälle etten ole ihan p*skamutsi?

Onko sulla tarkistettu vielä ultralla, onko paikat auenneet? Tai tehty sitä ennenaikaisuutta ennustavaa testiä? Lepäily pikkuisen esikoisen kanssa voi olla todella vaikeaa, mutta ihan suosiolla kannattaa laittaa piirretyt pyörimään ja pyydellä kotiin apuja, jos vain mahdollista. Annat miehen hoitaa ulkoiluja lapsen kanssa, ja tehdä pakastimeen ruokaa. Sohvalle iso kasa kirjoja, leluja ja kaikkea mahdollista, millä lasta voi makuullaan viihdyttää. Minulla lepäily kesti vain muutaman päivän, ja sitten vauva jo syntyikin. Eikä se ollut helppoa ravata sairaalassa vauvan luona, kun kotona odotti isompi sisarus. Tsemppiä, ja toivotaan, että vauva pysyy masussa supisteluista huolimatta.

Yhteistyössä