V
voimia mulle?
Vieras
Olen rv 41+0. Nyt viikon verran masentanut valtavasti ja olen saanut paniikkikohtauksia. Näihin olen vuosien ajan syönyt Sepram 20mg yhdesti päivässä ja oireet pysyneet pois. Lääke piti lopettaa 3kk ennen lask.aikaa ja lopetinkin. Ihan hyvin meni tähän asti ilman lääkkeitä, mutta nyt on tullut oireet takas ja voimakkaampina kuin ennen. Pelkään ylitse kaiken että jos pahenee, niin saan vielä sen synnytyksen jälkeisen masennuksen... Olen aiemmassa raskaudessa myös lopettanut 3kk ennen la:ta ja jatkanut lääkettä synnytyksen jälkeen neuvolan terkkarin "luvalla". Silloin ei tarvinnut lääkärin "lupaa", kun tauko lääkkeisiin oli loppuraskauden takia. Nyt tekisi mieleni jatkaa lääkkeiden syöntiä heti, mutta pitäiskö mun saada jostain varmistus tai "lupa" jatkaa? vai oletteko joku itse jatkanut lääkkeiden syöntiä??
Vastatkaa joku joka tietää, haluaisin avun mahdollisimman pian tähän kenkkuun oloon.. Lääkkeitä minulla on kaapissa, että voisin heti aloittaa uudelleen ne...
Vastatkaa joku joka tietää, haluaisin avun mahdollisimman pian tähän kenkkuun oloon.. Lääkkeitä minulla on kaapissa, että voisin heti aloittaa uudelleen ne...