Loppuraskauden väsymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HaaveitaVain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HaaveitaVain

Aktiivinen jäsen
25.03.2008
1 023
0
36
Onko tää edes enää normaalia, tuntuu ettei jaksa sängystä nousta ylös ja olo on jotenkin kumman sumuinen. Miten ihmeessä jaksan ees synnyttää :( Kotona pitäs tehdä vaikka mitä, mut mitään ei jaksais.

Yöt on kyllä levottomia ja unettomia, ettei ihme jos väsyttää.

rv39+5 ja ei mitään tuntemuksia et vauva syntyis.

Kyllä kaikki arvot ihan kohdillaan viimeviikon neuvolassa oli. Perjantaina olis taas sinne meno. Hemppa saattaa olla alhaalla sen kanssa ollu välillä ongelmia. Mut kaipa tää tästä.. voi kun voiskin vaan levätä.

sama täällä! väsyttää ja päivät menee ihan sumussa...yöt kans levottomia ja unettomia...
mulla "vasta" Rv37...
yhtäkkiä muuttui väsymykseksi, jonkin aikaa oli niiiiiiin paljon energiaa ja koko ajan vaan touhus jotain tääl kotona....

mul on vasta rv 33 ja silti tuntuu jo nyt et voisin nukkuu monta vuorokautta putkeen.. yöt mene ihan ok.. ehkä muutaman kerran joutuu herä juomaan/ vessaan... silti väsyttää...
ehkä se on viel toi syksy/ pimeys mikä tekee tehtävänsä ... niin ainakin luulen...

Eikä siinä mitään jos saiskin vaan levätä, mut täytyy hoitaa lapset. Mies kun tulee töistä niin sekin on väsynyt ja sitten ollaan kaikki pahalla päällä. Voi kun tää vauva syntyis ja jaksais paremmin kun sais oman kropan takaisin. (vaikkakin vauva saattaa valvottaa, mut oma olo kohenis kun ei olis kaikkia vaivoja ja kolotuksia).

:snotty:

Täällä vasta rv 31 ja sama tilanne... En siis kerta kaikkiaan vaan jaksa enää :'(
yöt menee valvoessa ja päivät pitkät pitäis jaksaa taaperon kanssa.

Oli niin helppoa oottaa ykköstä kun silloin sai ajatella vain itseään ja masuvauvaa ja syödä sekä nukkua ihan miten itse tykkäsi!

Yhteistyössä