Loppuraskaus ja häntäluu **** kipeä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huldasharks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Huldasharks

Aktiivinen jäsen
16.12.2008
3 737
1
36
Rv 36+3.
En siis ole satuttanut häntäluuta mitenkään.
Vauva ei ole laskeutunut vielä.
Se on ollut ainakin 2 kk kipeä, ensin vain iltaisin, jos olin istunut enemmän. Nyt se on kipeä jo aamusta saakka ja ei kärsi istua ollenkaan ilman pehmusteita ja aina toisella kankulla vain. Lääkäri sanoi, että voi olla joku tulehdus, johon ei auta kuin synnytys.
Onko näin?
Kenelläkään kokemuksia? (Ei millään viitsisi maata ja seisoa loppuraskautta.)

vauva saattaa painaa häntäluuta vaikkei olisikaan vielä laskeutunut, ja muutenkin kun lantio laajenee yms.. raskausaikana, niin mitä kummallisempia vaivoja saattaa ilmaantua :/

täällä saman vaivan omaava..persus hellänä ollu jo monta kuukautta ja nyt rv33+3 ja pahenee vaan toi kipu :/ yhtään ei tykkää kovalla istumisesta esim.meijän uus sohva..sängyssä parempi mutta siinäkin puolessa tunnissa saa paikat kipeeks..

Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Mureena:
Siis toivon, että se menee ihan synnytyksellä ohi. Vessanpöntöllä olisi hyvä paikka istua, siinä ei tule painetta ko. paikkaan :xmas:

Uimarengas?

Tarvii varmaan lähteä uimarengas-ostoksille. Jos löytyisi sellainen pieni, niin mahtuu käsinojallisiin tuoleihin. Ja onhan sillä sitten synnytyksenkin jälkeen käyttöä jos pahasti repee paikat

:p

Alkuperäinen kirjoittaja tyty86:
täällä saman vaivan omaava..persus hellänä ollu jo monta kuukautta ja nyt rv33+3 ja pahenee vaan toi kipu :/ yhtään ei tykkää kovalla istumisesta esim.meijän uus sohva..sängyssä parempi mutta siinäkin puolessa tunnissa saa paikat kipeeks..

Makuuasentokaan ei pitkän päälle ole hyvä, kun tarvii kylkeä kääntää jatkuvasti ja sitten närästää... Ja jos kauaa seisoo, niin lähtee taju, kun alkaa pyörryttää...
:laugh:
Jessus mikä valitus....

Voi kuule, mulla alkoi tuo sama vaiva noin kuukausi synnytyksen jälkeen... Ja likka on nyt 1,5v, joten aika kauan on kestänyt :( Ja mitään ei voi kuulemma tehdä asialle. Välillä on vähemmän kipeä ja välillä enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Voi kuule, mulla alkoi tuo sama vaiva noin kuukausi synnytyksen jälkeen... Ja likka on nyt 1,5v, joten aika kauan on kestänyt :( Ja mitään ei voi kuulemma tehdä asialle. Välillä on vähemmän kipeä ja välillä enemmän.

Älä viitti. Tuota just pelkään. :o

Löysin väliaikaisen helpotuksen!

Uimarengas ei toiminut. Olo oli kun olisi vessanpyttyyn pudonnut. Ostin mielestäni pienen renkaan, mutta ei tuo ahterikaan järkyttävän suuri ole :saint:

Mutta se suuri apu: Puolityhjä imetystyyny, eli sellainen bumerangin muotoinen. Ei tule ollenkaan painetta häntäluun kohdalle, vaan paino on nyt reisillä. Ihanaa, mä voin istua :heart:

Mulla on rv36+3 myös ja pyrstö niinikään hellänä jo pitkään. Tietokoneelle pitäisi keksiä joku viritys, kun vauva suuttuu mahassa heti jos nojaan istuessa eteenpäin, ja jos paino on tuolla takana, ai samperi häntäluuta! Etukolmion kohta on kipeä liikkeelle lähdettäessä joka tapauksessa...

Alkuperäinen kirjoittaja apsi:
Mulla on rv36+3 myös ja pyrstö niinikään hellänä jo pitkään. Tietokoneelle pitäisi keksiä joku viritys, kun vauva suuttuu mahassa heti jos nojaan istuessa eteenpäin, ja jos paino on tuolla takana, ai samperi häntäluuta! Etukolmion kohta on kipeä liikkeelle lähdettäessä joka tapauksessa...

Hae säkin jostain kirppiksiltä tuollainen tyyny, se ahterin alle, niin että peppu on ilmassa, niin auttaa. Tai näppäränä teet tyynyn itse. Mä löysin omani kirppikseltä muistaakseni 4?:lla. On aika vähän täytettä tuossa tyynyssä. Nyt rv 36+6 ja toivottavasti ei tarvii viittä viikkoa odotella enää, että vauva syntyy.

Yhteistyössä