Loppuraskaus ja totaali uupumusväsymys ja huono äiti fiilis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsyyynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsyyynyt

Vieras
Nyt on viikkoja tasan 39 ja olen ihan LOPPU. Esikoinen on juuri täyttänyt kaksi ja uhmaa sen minkä kerkiää. Kaikki on "EI" ja mun pinna palaa hetkessä. En jaksaisi ulkoilla sen kanssa, oma selkä ihan rikki. Koko ajan saisi juosta perässä ja pukea ja riisua ja pyyhkiä nenää ja kykkiä. On niin huono äiti fiilis, kun äksyilee ja ei oikein mitään jaksa leikkiä lapsen kanssa tms. Itse olen tosi väsynyt, voisin vain nukkua koko ajan ja toivoa että synnytys käynnistyisi, jos olo helpottaisi. Vaikka siitä se rumba vasta varmaan alkaakin.

Ei ole tuntunut näin epätoivoiselta aikoihin.....

Jos sua yhtään lohduttaa, niin täällä yksi kohtalotoveri. Laskettuun aikaan enää viikko. Kotona vajaa nelivuotias uhmaaja. Rankkaahan tämä on ja tosiaan rumba varmaan vaan pahenee. Mutta hei, on tästä muutkin selvinneet :D

no niimpä :D ja ei tuo esikko tunnu muistavan jälkikäteen äidin kiukkuilua. Itsenikin vain tämä täysin yllättänyt, sillä olen yleensä melko pitkä pinnainen. Mutta nyt on alkaneet omat rajat tulla vastaan. Ja ehkä tuo lapsi ei pilalle mene, jos se nyt tämän hetken ennen synnytystä katselee vähän enemmän lastenohjelmia telkkarista..... :) ehkä pitäisi antaa itselle vähän armoa.

Heh, täällä kans. Esikoisella ikää 2v ja uhmaa pukkaa ja räkätautia myöskin. Mulla navasta alaspäin joka paikka kipeänä, hyvä kun kävellä saattaa. Esikoisesta ei ollut tällaista, kipuilua siis. Mutta sinnitellään, kohta se helpottaa - tai sitten ei :D

Ja auta armias, kun lattialle tippuu jotain siivottavaa, niin verenpaine nousee.. on se taivuttelu vaan niin mukavaa tässä tilassa. Sit kun saa just parkkeerattuu ittensä soffan nurkkaan, kuuluu äitiiii!!!! Vaan osaa nää uhmikset onneks olla ihaniakin :)

Yhteistyössä