Loppuux tää ikinä? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Smeagol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Smeagol

Aktiivinen jäsen
03.01.2005
7 024
0
36
Mä oon potenu tästä huimauksesta jo 1,5kk. mangeettikuvissa kävin ja niissä ei mitään. neurologille vasta tän kuun lopussa. tos vasemmas kädes on hermopinne, ei kyl särje enää niin paljon. oon käyny fysioterapiassa, ja se pelotteli et mulla on jotain muuta, mut ei se mun niskantyveä mitenkään operoinu, pelkästään noita hartioita. Niskassa on kyl sellanen patti, ei kipee mut pelkään et siel on joku kasvain? kai se siinä pään mageettikuvissa ois näkyny? nyt on viel flunssa pääl ja olo on siis suoraan sanottuna ihan syvältä. olo on ihan epätiedoton ja tekis mieli vaan parkuu.
Meen parin päivän päästä taas fysioterapiaan, se meinas et kyl mun niskat ois jumis, tai oisko mul asentohuimausta.. nyyh! :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:
Hei Smeagol? Voisko sulla olla stressiä? Mulla on todettu ahdistuneisuushäiriö ja aiheuttanut pahaakin huimausta välillä. Jos ei fyysistä syytä löydy niin voisko olla psyykkeessä?

itseasiassa, tää alko siskon häitten jälkeen. ja olen sitä miettiny, et tää hyvin voi olla psyykkistä, koska töissä ollessa pahentuu. mitä mä teen?

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Hei Smeagol? Voisko sulla olla stressiä? Mulla on todettu ahdistuneisuushäiriö ja aiheuttanut pahaakin huimausta välillä. Jos ei fyysistä syytä löydy niin voisko olla psyykkeessä?

itseasiassa, tää alko siskon häitten jälkeen. ja olen sitä miettiny, et tää hyvin voi olla psyykkistä, koska töissä ollessa pahentuu. mitä mä teen?

Varaat ajan psykologille...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

kai sit mun täytyy...

Mun mielestä sun kannattais käydä juttelee lääkärin kanssa tuosta. Ja kertoa, että sulla on siskon häiden jälkeen alkanut oireileen ja ihan nuo tilanteetkin selittää milloin huimaa eniten.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

kai sit mun täytyy...

Ihan totta,varaat.Apua saat.Mä olin itse hyvin epäileväinen ja jahkasin ja jahkasin ja nyt oottaa niitä käyntejä =)

Mun mielestä sun kannattais käydä juttelee lääkärin kanssa tuosta. Ja kertoa, että sulla on siskon häiden jälkeen alkanut oireileen ja ihan nuo tilanteetkin selittää milloin huimaa eniten.

Voinko sit vaan koko ajan ajatella et mulal on joku sairaus, ku mua huimaa melkee 24/7, voiko mun pää tehdä tän, ja siis mun elämä on voi antaa sijaa kyllä tollaselle ahdistuneisuushäiriölle. olen odottanu millon mulle tulee jotain psyykkistä.

huimaus on kyllä syvältä. toivottavasti pian löytyy syy ja saat apua, eikä ole mitään vakavaa :hug:
ittellä on nyt niin pahana varsinkin illat että mun sisko soittelee kontrollipuheluita ja tulee tarkistamaan jos en vastaa :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
huimaus on kyllä syvältä. toivottavasti pian löytyy syy ja saat apua, eikä ole mitään vakavaa :hug:
ittellä on nyt niin pahana varsinkin illat että mun sisko soittelee kontrollipuheluita ja tulee tarkistamaan jos en vastaa :ashamed:

miksi sua sit huimaa, jos saan udella?

Mulla oli kans huimaus niin pahana, että sain lähetteen korvalääkärille ja ei ole korvaperäistä. Lääkäri sanoi heti, että niskat jos on jumissa voi huimata kovastikin ja sitten kun mulla tosiaan on ahdistuneisuus/paniikkihäiriö niin se huimaus on välillä tosi kovaa, tuntuu ettei pystyssä pysy. Ja vaikka istuukin niin heittää päässä. Mä aloitin nyt lääkityksen näihin vaivoihin (söin ennen raskauttakin mut lopetin raskauden ajaksi) ja nyt 8 kuukautta synnytyksen jälkeen aloin syömään uudelleen näiden psyykeongelmien vuoksi.

Niin ja äläkä välitä noista lapsukaisista jotka kirjoittelevat harmaana.. ;)

Mulla oli kans huimaus niin pahana, että sain lähetteen korvalääkärille ja ei ole korvaperäistä. Lääkäri sanoi heti, että niskat jos on jumissa voi huimata kovastikin ja sitten kun mulla tosiaan on ahdistuneisuus/paniikkihäiriö niin se huimaus on välillä tosi kovaa, tuntuu ettei pystyssä pysy. Ja vaikka istuukin niin heittää päässä. Mä aloitin nyt lääkityksen näihin vaivoihin (söin ennen raskauttakin mut lopetin raskauden ajaksi) ja nyt 8 kuukautta synnytyksen jälkeen aloin syömään uudelleen näiden psyykeongelmien vuoksi.

Niin ja äläkä välitä noista lapsukaisista jotka kirjoittelevat harmaana.. ;)

mulla on vaan nii pinna kireellä kans. kiitos, sun kirjoitus auttoi, ja voi olla ainakin yksi syy tähän hemmettiin. kiitos. :hug:

Niin ja sen verran vielä et mulla ainakin kun huimaa niin mä oikein tarkkailen itseäni ja stressaannun siitä kun huimaa ja sitten huimaa vielä enemmän kun on hermot kireellä. :|

aika samat fiilarit. aika mennä taasen lekurille, olen kanta-asiakas. onneksi ne pitääkin jo mua hulluna siellä. =)

Yhteistyössä