lopullinen ero?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja amm84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

amm84

Vieras
Olen ollut yhdessä mieheni kanssa 9 vuotta. Osa vuosista on ollut vaikeita ja olemme tapelleet paljon. Meillä on alle kouluikäinen lapsi, joka asuu kanssani. Muutimme erilleen miehen kanssa syksyllä. Hän on ollut luonamme paljon ja nyt, kun meillä on alkanut mennä hyvin. Hän ei enää tiedä haluaako olla kanssani. Hän käy paljon baareissa, viettää aikaa kavereidensa kanssa , mutta on myös isänä ja perheenä ollessaan täällä.
Seksiä meillä on enemmän kuin yhdessä asuessamme. Minä haluaisin jatkaa yhdessä oloa, mies ei enää tiedä. Hän sanoo rakastavansa minua, mutta ei halua olla kenenkään kanssa parisuhteessa. Onkohan tässä tilanteessa enää mitään mahdollisuuksia jatkaa?
Ja huijaanko itseäni uskottelemalla, että olisimme yhdessä? Tuntuu, että mies haluaa kaiken ilman velvollisuuksia. Tulla ja mennä, kun itselle sopii.
Esimerkiksi lapsen kasvatusvastuu on tällä hetkellä pääasiassa minulla,kun yksin hoidan lähes kaiken.

Miehelläs on kissanpäivät :) saa mennä ja tulla, ei mitään vastuuta ja vielä piparia tulee niin paljon kuin vain haluaa! Jos ei baarista lohkea - vanhalta eukolta ainakin :)

Mies on hoksannut että saa pillua muiltakin naisilta eikä siitä nyt tahdo luopua. Luultavasti vieläpä nuoremmilta ja paremmannäkösiltä kuin sinä itse olet. Eli miehellä on sinkun ja parisuhteessa elävän parhaat puolet: sinkun kun saa panna ketä vaan ja koska vaan, parisuhteessa elävän kun saa säännöllisesti pesää sulta jos nyt ei napannutkaan tinderistä tai baarista.

En minäkään usko että tuosta nyt mitään tuon enempää enää tulee. Sää olet vähän kuin jalkavaimo. Olet aina miehesi käytettävissä, huolehdit hänen jälkikasvusta, olet lapsen hoitaja, jolle ei tarvii maksaa palkkaa, te olette aina herralle valmiina kun herran tekee mieli tulla viettää vähän perhe-elämää.
Voihan tuo olla mukavaa noinkin niin kauan kun sitä kestää. Kunnes tajuat, että olisit voinut itsekin elää. Tai kunnes tajuat, että mies ei tullutkaa teidän luokse ei nuhan vaan sen takia että oli uusi rakas sängyssä.
Ihan ok, jos pystyt ite elää ittes kanssa myös sen jälkee kun ymmärrät ettei tuosta mitää hyvää seuraa