Lopultakin hennoin ostaa Tempur-tyynyn

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hyvää yötä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hyvää yötä

Vieras
Toivottavasti nyt en enää kärsi niskoista johtuvista päänsäryistä. Montaa tyynyä on tullut kokeiltua ja nyt sitten toivon avun löytyvän Tempurista. Ainakin monella on tuntunut auttavan. Ainakin Tempur tuntuu jo pideltäessäkin erilaiselta kuin ns tavalliset tyynyt. Ja tyyny on sakarallinen joten ei tarvitse enää murjoa tyynystä sellaista uloketta tueksi. Löytyykö kokemuksia että Tempurin tyynyllä olisi unet parantuneet?

Mulla on ollut tuo omracio jo monta vuotta ja aina tulee niska kipeäksi kun nukun jossain muualla kuin omassa sängyssä. On se vaan niin hyvä, onnittelut loistavasta valinnasta!

Alkuperäinen kirjoittaja v¡eras;29581702:
Juu tällä viikolla Lidlissä tarjouksessa anatominen mikrokuitutyyny:
Tarjoukset - alkaen maanantai, 17.02. - Lidl

ja hintaa 9,99€. EiPÄ harmita juuri yhtään, että menin ostamaan satasen Tempurin kk sitten :/

Tuskinpa on mitenkään sama asia kuin Tempur. Anatomisia halpoja tyynyjä löytyy koko ajan esim Ikeasta yms. Olen itsekin kokeillut anatomisesti muotoiltua eitempur-tyynyä ja oli todella kamala. Vaikka olikin myös lämpömuotoutuva niin käytössä aivan kamala.

Alkuperäinen kirjoittaja v¡eras;29581702:
Juu tällä viikolla Lidlissä tarjouksessa anatominen mikrokuitutyyny:
Tarjoukset - alkaen maanantai, 17.02. - Lidl

ja hintaa 9,99€. EiPÄ harmita juuri yhtään, että menin ostamaan satasen Tempurin kk sitten :/

Yleensä sille, miksi toinen tuote maksaa kympin ja toinen satasen, on joku syy. Samaa laatua tuskin sitten kuitenkaan.
Mulla on ollut tuo tempur ehkä 5 vuotta ja on edelleen kuin eilen kaupasta ostettu.

Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29581720:
Yleensä sille, miksi toinen tuote maksaa kympin ja toinen satasen, on joku syy. Samaa laatua tuskin sitten kuitenkaan.
Mulla on ollut tuo tempur ehkä 5 vuotta ja on edelleen kuin eilen kaupasta ostettu.

On sille syy ja se on markkinointi. Nythän kaikki tuntee brändin Tempur ja siitä pyydetään sen mukaista hintaakin. Voi olla että se oikeasti on saakelisti parempi, mutta yhtä todennäköistä on että se ei ole. Mutta merkistä ja sen mielikuvasta saa maksaa.

Alkuperäinen kirjoittaja v¡eras;29581764:
On sille syy ja se on markkinointi. Nythän kaikki tuntee brändin Tempur ja siitä pyydetään sen mukaista hintaakin. Voi olla että se oikeasti on saakelisti parempi, mutta yhtä todennäköistä on että se ei ole. Mutta merkistä ja sen mielikuvasta saa maksaa.

Tiedä sitten onko mielikuva vai mikä, mutta on tullut ainakin kokeiltua käsin ja pään allakin monenlaista pielusta, ja Tempur on kyllä porukasta selkeästi poikkeavan tuntuinen. Jo pelkkä tyynyn reilu paino on erilainen muista ja samoin muotoutuminen on erilainen.

Voiko olla tottakaan... Nukkunut pari yötä uudella tyynyllä ja huomasin töissä yhtäkkiä että pääni pyörii kuin pöllöllä. Ei ollut tuttua lihasten vastaan jäkittämistä. Jos johtuu vaan tyynystä niin on joka euron arvoinen :-)

Yhteistyössä