V
vierailija
Vieras
Kertokaas hiukan että mitä siinä on tapahtunu,mikä se juttu niinku on? itte en oo ehtiny seuraan olleskaa ny uusia jaksoja...ja kiinnostaa että mikä siinä nyt on se JUTTU
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:mä en oo seurannu ollenkaa telkkarista.. täs venaillaan tammikuuta jolloin alkaa 4. tuotantokausi jenkeissä=)
joten ei oo hajuukaan missä kohin lost menee suomessa
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Olen katsonut, mutta nyt on mennyt niin hämäräksi, että en ymmärrä enää mistään mitään. Ihan harmittaa kun olen niin pihalla tai sitten olen vaan niin tyhmä. Minusta on mennyt ihan tyhmäksi koko sarja.
Alkuperäinen kirjoittaja utelias katsoja:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:mä en oo seurannu ollenkaa telkkarista.. täs venaillaan tammikuuta jolloin alkaa 4. tuotantokausi jenkeissä=)
joten ei oo hajuukaan missä kohin lost menee suomessa
Mistä sinä sitä sitten katsot? Netistäkö?
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Olen katsonut, mutta nyt on mennyt niin hämäräksi, että en ymmärrä enää mistään mitään. Ihan harmittaa kun olen niin pihalla tai sitten olen vaan niin tyhmä. Minusta on mennyt ihan tyhmäksi koko sarja.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:siis mitä siinä on tapahtunu???saaria on kaksi?miksi ne toiset ampuu ja jahtaa niitä toisia?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai niin ja house menee aina nauhalle![]()