LOST-sarjan seuraajat!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kertokaas hiukan että mitä siinä on tapahtunu,mikä se juttu niinku on? itte en oo ehtiny seuraan olleskaa ny uusia jaksoja...ja kiinnostaa että mikä siinä nyt on se JUTTU

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
mä en oo seurannu ollenkaa telkkarista.. täs venaillaan tammikuuta jolloin alkaa 4. tuotantokausi jenkeissä=)

joten ei oo hajuukaan missä kohin lost menee suomessa

Mistä sinä sitä sitten katsot? Netistäkö?

Olen katsonut, mutta nyt on mennyt niin hämäräksi, että en ymmärrä enää mistään mitään. Ihan harmittaa kun olen niin pihalla tai sitten olen vaan niin tyhmä. Minusta on mennyt ihan tyhmäksi koko sarja.

Alkuperäinen kirjoittaja utelias katsoja:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
mä en oo seurannu ollenkaa telkkarista.. täs venaillaan tammikuuta jolloin alkaa 4. tuotantokausi jenkeissä=)

joten ei oo hajuukaan missä kohin lost menee suomessa

Mistä sinä sitä sitten katsot? Netistäkö?

netistä ladattu ollaan.. tekstien kera=)

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Olen katsonut, mutta nyt on mennyt niin hämäräksi, että en ymmärrä enää mistään mitään. Ihan harmittaa kun olen niin pihalla tai sitten olen vaan niin tyhmä. Minusta on mennyt ihan tyhmäksi koko sarja.

paranee vaa koko ajan.. nyt on nii jännät ajat menossa et kuinka jaksaa oottaa tammikuulle...

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
siis mitä siinä on tapahtunu???saaria on kaksi?miksi ne toiset ampuu ja jahtaa niitä toisia?

niil toisil o vissiin joku salaproggis menossa.

ukko kerto et jenkeis oli ollu sellanen kilpailu et jos on seurannu tarkasti nii saa selville asioita, eli 2. kauden joissain jaksossa oli vilahtanu puhelinnro, ja sit siihenku oli soittanu niin sai linkin nettisivuille. Siel oli ollu tehtäviä ja ku ne oli ratkonu oli saanu selville te mikä tää Dharma on ja mitä se tekee.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ai niin ja house menee aina nauhalle :)

Juu, tuo on paha. Saa aina vaimon kanssa tapella kun se haluaisi katsoa Housen. Eilen se sitten kerkesi ensin television ääreen ja jäi Lost katsomatta :(

Eikä meillä ole mitään millä nauhoittaa, kun videotkin lahjoitettiin mummolaan.

Yhteistyössä