P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:Niin, mutta että mainostaminen? Eikös se ole kiellettyä?
Alkuperäinen kirjoittaja wet girl-90:Mainittiinko täällä Mr. Lothar? *menee käynnistämään pyykkikoneen*
Alkuperäinen kirjoittaja wet girl:Alkuperäinen kirjoittaja wet girl-90:Mainittiinko täällä Mr. Lothar? *menee käynnistämään pyykkikoneen*
Terve Anssi!
Alkuperäinen kirjoittaja wet girl-90:Mainittiinko täällä Mr. Lothar? *menee käynnistämään pyykkikoneen*
Alkuperäinen kirjoittaja khyyyyyyl:Alkuperäinen kirjoittaja wet girl:Alkuperäinen kirjoittaja wet girl-90:Mainittiinko täällä Mr. Lothar? *menee käynnistämään pyykkikoneen*
Terve Anssi!
siis nyt on selvinnyt, ettei punppari ole julkkis! PS:löytyiskö sitä listaa?
Alkuperäinen kirjoittaja erotiikka on kaukana:Leena, se on Anssi Viskari eli Mr Lothar itse, joka tänne pumppaa noita mainoksiaan. Esiintyy itse pikkutyttöinä ja omina faneinaan. On varsinainen riesa, niin Elleissä julkkisjuoruissa, kuin muuallakin! Bannattu mm. Suomi 24-palstalta. Parasta kun ette kommentoi sille mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja Vinkki Anssille:Minulla on varmaa tietoa siitä että Anssi Viskari ei ole (ainakaan noiden kaikkien) kirjoitusten takana eli nyt hänellä on sitten hyvä sauma nostaa oikeusjuttu sinua vastaan julkisesta herjauksesta.
PS. Ylläpidonkin pitäisi tajuta että herjaukset karsitaan pois tästä keskustelusta!
Alkuperäinen kirjoittaja missäs Amy ja kumpp?:Mihinkäs ne tuhannet ja taas tuhannet fanit yhtäkkiä katosivat? Täällähän te saisitte nyt rauhassa keskustella.
Mr. Lothar on Suomen panokone number on!