Loukatun lapsen suusta sen totuuden kuulee..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti

Vieras
Eli laittakaa tänne ketjuun mitä teidän lapset suutuspäissään on teille sanoneet.

Mun lapsi 6v itki tänään eskarista tullessa jotain ja kun en menny lohduttamaan heti, se alkoi huutaa:

Minäkälainen äiti sinä oot kun et auta lastas, et ainakaan mun äiti!

Huh?
 
Huutelin tytölle(reilu2v.) että kuuletko, äiti kutsuu sua keittiöön. tulepa tänne nyt. tyttö huutaa takasin: juujuu minä kuulin ja tulen kun ehdin ;)

ai miten niin kuunnellu äitiä... ?
 
valitin 4v lapselle siitä kun huone on sotkuinen ja sanoin että tulen pahalle päälle kun näen tällaisen sotkuisen huoneen.
lapsi vastas siihen että mene kattoon vaikka telkkaria äläkä kato mun huonetta niin ei tarvi hermostua.
 
Ette te todellakaan halua tietää ja minä en halua muistaa mitä teinitrio on pahimpina murkkuvuosinaan on sanonut minulle.

Mutta kerran kun penäsin esikoiselta hänen sijainipaikassaan olevien tupakoiden, kaljojen ja punaviinin määrää, hän totesi tosi kyllästyneenä, että niitä, hasista ja maksullisia naisia on turhan vähän ja voin kaikin mokomin tuoda niitä lisää, esimerkiksi sen mitä pikku hiaceen mahtuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Ette te todellakaan halua tietää ja minä en halua muistaa mitä teinitrio on pahimpina murkkuvuosinaan on sanonut minulle.

Mutta kerran kun penäsin esikoiselta hänen sijainipaikassaan olevien tupakoiden, kaljojen ja punaviinin määrää, hän totesi tosi kyllästyneenä, että niitä, hasista ja maksullisia naisia on turhan vähän ja voin kaikin mokomin tuoda niitä lisää, esimerkiksi sen mitä pikku hiaceen mahtuu.

:D
ai kamala, noita aikoja odotellessa...
 

Yhteistyössä