Ä
Äiti
Vieras
Eli laittakaa tänne ketjuun mitä teidän lapset suutuspäissään on teille sanoneet.
Mun lapsi 6v itki tänään eskarista tullessa jotain ja kun en menny lohduttamaan heti, se alkoi huutaa:
Minäkälainen äiti sinä oot kun et auta lastas, et ainakaan mun äiti!
Huh?
Mun lapsi 6v itki tänään eskarista tullessa jotain ja kun en menny lohduttamaan heti, se alkoi huutaa:
Minäkälainen äiti sinä oot kun et auta lastas, et ainakaan mun äiti!
Huh?