Loukkaannutko jos joku sanoo lapsesi muistuttavan sinua ja hänen kulmakarvansa ovat samanlaiset kuin sinulla??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
En todellakaan sanonut asiaa pahalla scarletille, minun lapsistani on usein kommentoitu samaan tapaan. Ovat saaneet piirteitä minulta ja isältään ja yhdellä lapsistani on samanlaiset kulmakarvat kuin minulla ja olen kuullut sen useamman kerran, mutta en koskaan ole ajatellut, että se olisi sanottu sen takia, että minun kulmakarvani ovat rumat tms. Osaanpahan olla kommentoimatta enää ko. henkilön kirjoituksiin jos hän kuvittelee kaikkien kommenttejen olevan negatiivisia.
 
En tiedä minkälaiset kulmakarvat scarletilla on, mutta jos joku sanois mulle, että mun lapsi näyttää multa ja sillä on samanlainen tuplaleuka kun mulla ja vielä toinen korva hörö, kuten äidilläänkin, niin mä nauraisin ja sanoisin, että niinpä...voi lapsi raukkaa :D

Siis varsinkin isompi on mun ihan kopio...eikä siinä suuttuminen juuri auta :saint:
 
En, tytön kulmakarvat varmaan muistuttavatkin omiani. Pojun taas eivät yhtään.

Mutta ko tilanteessa tavallaan ymmärrän S:n loukkaantumisen, tosin itse olisin jättänyt kommentoimatta tuollaisiin kommenteihin vaikka veikkaisinkin niitä ilkeilyksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Kuule mä olen mun kulmakarvoosta saanut kuulla melko paljon päänaukomista täällä.

mä en ole ikinä nähnyt täällä edes yhtään kuvaa susta. :o ihan turhasta hiillyit, luin sen ketjun eikä siinä haukuttu sua tai lastasi millään tavalla.
 
Mä kävin katsomassa sitä scarletin lapsen kuvaa...enkä mä nyt käsitä että mikä niissä kulmakarvoissa oli vikana/kummaa/outoa. Siis ihan tavalliset kulmakarvat joihin en olisi ikipäivänä kiinnittänyt huomiota ilman tätä ketjua.
 

Similar threads

Yhteistyössä