loukkaannuttiinko miehen kanssa suotta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apesta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apesta

Vieras
oltiin kylässä miehen vanhemmilla.yhtäkkiä he kysyivät että onko lapsemme syntymäpäivä ollut jo..oltiin että joo monta viikkoa sitten..vastaus..ai katos vaan ku ei voi muistaa kun on noita lapsia niin paljon..ja lapsemme on ainut lapsenlapsi heille,,

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ajateltiin pientä hiljaiseloa viettää..jos kyselevät kun ei oo näkyny ni tarttee tokasta et ei oo muistettu ku kavereitaki pitää nähä :D

Ei kun, ei muistettu, kun on noita vanhempia ihmisiä niin paljon ympärillä, ettei kaikkeen voi aina reagoida :kieh:

Olin ollut vaunuja ostamassa ennen lapsen syntymää. Isästäni oli tulossa isoisä ensimmäistä kertaa. Kun sanoin että vaunutkin mahtuivat hyvin autoon, niin isäni kysyi että onko se lapsikin jo siellä autossa? :whistle: Eikä laskenut leikkiä.. revi tuosta sitten :)

ensin ajatteli että ei ihme että loukkaannuitte,
mutta sitten tuli mieleeni että jos he ovat huumorimiehiä ja koittivat kääntää oman nolostumisensa ja häpeänsä unohtamisesta huumoriksi?
se nimittäin TOIMII : ) itsellänikin usein, kun jotain olen tehnyt nolosti.
Että vitsiksihän tuo oli tarkoitettu kun kerran sanoivat että lapsia paljon vaikkei ole. Eikös!

Musta on kummallista että te ette kutsuneet heitä synttäreille......? Ja on toki kummallista unohtaa ainoan lapsenlapsen syntymäpäivä. Mä olisin ainakin tosi, tosi ihmeissäni..

miks niiden pitäis tarkka päivä muistaa? ei se numeroiden muistaminen ja päivämäärien muistaminen ole kaikille ihan itsestään selvää. voihan niille vastaisuudessa vihjat ajoissa vaikka että * kohtahan on taas meidän piip synttärit, aika on menny tosi nopeesti* tai jotain. en mäkään muista mun siskojen synttäreitä ja tosi nolona ku joku sitten tiuskii ja loukkaantuu ku ei muista ni muista

siis kirjotinko jossain että meillä olisi ollut synttärijuhlat..niin kerkesin sen apelle sanomaan ennenkuin se tokasi tuon,että meillä ei juhlittu.
miestä kyllä otti päähän kun oma isä on tuollanen...

apella on tapana kun heidän pienimmällä(miehen ainoa pikkuveli)(iltatähti)on synttärit ja jos ei olla muistettu niin laittavat seuraavana päivänä tekstaria et öhöm mikäs unohtu...ja viimekerralla unohtivat meidät kutsua juhliin..sitten tuli samanapäivänä viesti että mis viivytte kakku on pöydäs...sit oltii oho taidettiin veikka unohtaa kutsua pikkuveljen juhliin..(joka on aika pieni) niin ja unohtivat he kertoa että on uudestaan raskaana..tuli vaan viesti on syntynyt..

Alkuperäinen kirjoittaja luulisin:
ensin ajatteli että ei ihme että loukkaannuitte,
mutta sitten tuli mieleeni että jos he ovat huumorimiehiä ja koittivat kääntää oman nolostumisensa ja häpeänsä unohtamisesta huumoriksi?
se nimittäin TOIMII : ) itsellänikin usein, kun jotain olen tehnyt nolosti.
Että vitsiksihän tuo oli tarkoitettu kun kerran sanoivat että lapsia paljon vaikkei ole. Eikös!

kyllä siinä kerrotiin kuinka on kavereita..nimeltä oikeen :S

Yhteistyössä