Loukkaantuisitko jos mies ei mitenkään huomio syntymäpäivääsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettynyt

Vieras
Kyllä mä loukkaannuin ja aika syvästikin. Mulla siis tänään synttärit ja mies ei edes onnitellut, tosin kaupasta ostettu kääretorttu kelpasi kyllä, mutta onnitellut ei. En minä mitään suurta toivokaan, mutta olisi se kiva, että jotenkin edes muistaisi. Onneksi on noita kavereita, jotka sentään muistavat.

Niin ja voisin ymmärtää tän, jos miehen omiakaan synttäreitä ei tarvitsisi huomioida, mutta se kyllä odottaa että hänen omat synttärinsä huomioidaan.

En kyllä osais mitenkään olla loukkaantumatta. Jos kerran kääretorttua oli tarjolla ja näinollen ei voinut mennä ohi, että sulla on synttärit, niin musta ihan tahallisen ilkeää toisen mitätöintiä, ettei edes onnea voi toivottaa.

En, en minäkään muista aina hänen syntymäpäiväänsä. Tänäkin vuonna muistin vasta illalla, mikä päivä oli ja muistaminen jäi aivan sen hetkisten avujeni varaan.

Loukkaantuisin todellakin. Olen tosin tehnyt miehelle varsin selväksi että synttäreinä, jouluna ja hääpäivänä odotan muistamista. Kyllä se sitten ostaa kukkia tai jotain :D
Joskus miehet ei vaan tajua... kannattaa tehdä selväksi sille mitä odotat. Oon pistänyt oman isänikin ostamaan äidilleni koruja/kukkia syntymäpäivinä kun ei se itse tajunnut.

Paljon onnea minulta ap:lle. Tuskin lohduttaa, mutta kuitenkin.

549062c91it46lgr.gif

Tunteettomia miehiä on. Vuonna -87 toukokuun aamuna raahauduin sairaalasta kotiin. Mummo oli juuri kuollut. Pidin häntä viimeiseen saakka kädestä kiinni. Hän oli hoitanut minua vuoden ikäisestä saakka, koska äitiä ei kiinnostanut moinen.

Mummolla oli 9 lasta ja jaksoi vielä minuakin. Noh...tulin siis kotiin ja aioin mennä suihkuun. Ukko huusi peiton alta: ai ...kuolko se? Et kyllä mene suihkuun, koska en ole saanut hyvin unta. En sitten mennyt vaan en enää sen miehen kanssa jaksanutkaan.

Tapasin tyttöni isän, joka rakastaa poikaa kuin omaansa, eikä siitä muuten mitään olis tullutkaan.

Yhteistyössä