Loukkaantuisitko jos mies ei mitenkään huomio syntymäpäivääsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Enpä oikeestaan. Meillä muutenki huomioidaan vaan "pyöreät" vuodet.
Ei meilläkään mitenkään hirveesti juhlita välivuosia, mutta voi sitä nyt onnitella ja antaa suukon poskelle synttäripäivänä.

KYLLÄ
loukkaannuin ku ex ei huomioinut kolmekymppisiäni,itse olin ed. vuonna järjestänyt hänelle juhlat ja antanut kalliin ikimuistoisen lahjan.
Nyksän kans viimeeks sovittiin ettei mitään lahjoja ja se oli ok.

Loukkaantuisin, mutta siitä ei ole pelkoa. Toisen merkkipäivien muistaminen on suhteessa itsestäänselvyys. En olisi toisenlaista miestä ottanutkaan. Ei kai se miehen jurous ja ankeus ole tullut yllätyksenä?

Eilen kuulin hyvän idean pojan synttärilahjaksi. Hän jutteli siskonsa kanssa, joka siis oli ajanut autonsa päreiksi, että jäikö mitään ehjää osaa...kaiuttimet? Tyttö siihen kiukkusena, että jäi, mutta hän tarvii ne. Siis pojalle olis hyvä lahja se vaan....

Meillä on myös V70 ja siinähän on pitkin seiniä kaiuttimia. Pojulle ei vaan kelpaa ne. Siispä ei kande mennä Prismaan ostelemaan äänentoistolaitteita.

loukkaannun joka vuosi kun mies ei muista synttäreitä tai äitienpäivää, kerran lupasi lahjan muttei sitten silti sitä antanutkaan. Se on töykeää ja törkeää, varsinkin kun silti itse selvästi nauttii muistamisista. Siksi mies saakin ensi vuonna juhlia tai olla juhlimatta aivan yksin. En jaksa ihmistä, jolla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja.

Minä loukkaannun ja loukkaannuin parivuotta sitten kun hän unohti ne. Hän vain ihmetteli miksi olin niin pahalla mielellä. Minä muista hänen synttärit aina vähintää leipomuksilla ja lahjalla. Tällä hetkellä jännitän, muistaako vai unohtaako taas synttäreni.
Todennäköisesti vien lapset hampurilaiselle ja nautin lasteni seurasta, ukko syököön kotona vaikka edellisenpäivän jämiä......

Kyllä mä loukkaantuisin. Ja niin pahotti mielensä miehenikin kun yhtenä vuonna unohdin totaalisesti hänen synttärinsä :ashamed: . Koitin kyllä asiaa tietty hyvitellä, mutta eipä se paljon lohduttanut. Mä en vieläkään ymmärrä että miten mä saatoin unohtaa ne :ashamed:

Yhteistyössä